איך ללמוד לבחור את הפרח המושלם לאישה שלך

האישה שלך לא צריכה להזכיר לך שעוד מעט מתקרב יום האהבה או יום השנה שלכם, אתה תמיד זוכר את התאריכים כולם ואם זה לא מספיק, אתה גם תמיד מפנק אותה בזר פרחים מיוחד.

בכל פעם אתה קונה את הזר בחנות אחרת, לפעמים אתה קונה פרחים בירושלים ולפעמים, לפני החג, אתה מחפש את מוכרי הפרחים שנמצאים בצדי הכביש.

היית רוצה לבחור את הפרח המושלם עבור האישה שלך? ידעת שיש לך את האפשרות לבחור עבורה את זר הפרחים שמתאים לאירוע?
אם לא ידעת, כדאי שתכיר את הפרחים הבאים ואת המשמעות שלהם כדי שתוכל לבחור בפעם הבאה את הפרח המושלם בהתאם לאירוע הנבחר.

 

  • סחלב

פרח הסחלב מסמל פוריות וצאצאים, הוא מביא אנרגיות טובות ונקיות. לפי הפנג שווי, הסחלב מביא עמו את השאיפה לשלמות של הסביבה שבה הוא חי. הסחלב גם נחשב לצמח בעל תכונות של טוהר ושפע. לכן, אם תכננת להביא לאישה שלך זר בעקבות החלטה מרגשת ומשותפת של שניכם, להרחיב את המשפחה, תוכל להביא לה את הסחלב ולהסביר לה אודות התכונות המיוחדות שלו. בנוסף לתכונות אלה, יש לסחלב מראה ייחודי, כך שסביר להניח שכל מי שיגיע לביתכם יתפלא ממראהו של הפרח.

 

  • לוטוס

את פרח הלוטוס כדאי שתשמור לפיוס. אם רבת עם האישה שלך, תוכל להגיש לה את התנצלותך הכנה בצירוף הפרח המיוחד שמסמל את מוטיב השלמות והטוהר. הרפואה הסינית רואה בצמח זה כבעל סגולה להרמוניה בין בני הבית. לכן, הוא עשוי להתאים למצבים שבהם יש צורך בפיוס וחיבוק אוהב.

 

  • נרקיס

חשוב לציין תחילה כי יש מי שמייחס לפרח הנרקיס כמנבא אסון, אך כנראה ומדובר באמונה טפלה. לנרקיס יש משמעויות רבות שקשורות למעגל החיים. הוא מסמל לידה מחדש, התחלה חדשה ובמידה והפרח הוא חלק מזר גדול ושלם, כל פרחי הנרקיס ששזורים בו, מסמלים שמחה ואושר.
כך שהנרקיס, בדומה לסחלב, יכול להתאים למצבים שבהם יש צורך בפיוס, בפתיחת דף חדש ובהתחלה חדשה.
חשוב לזכור שיש המייחסים לנרקיס תכונה של אהבה עצמית מוגזמת מכיוון שהנרקיס נקרא על שמו של נרקיסוס מהמיתולוגיה היוונית. נרקיסוס היה גבר שהתאהב בדמות שהשתקפה מתוך המים כאשר הביט בהם. כלומר, הוא התאהב בעצמו.
לכן, אם תחליט להביא לאישה שלך את פרח הנרקיס, כדאי לצרף פתק עם הסבר מדויק אודות הבחירה בו, כדי שחלילה, זו לא תקשר את המתנה למשמעות השלילית של הפרח .

אם תחליט להביא לאישה שלך פרח בעקבות אירוע מסוים שלא תואר במדריך זה, תוכל לפנות אל המוכר בחנות הפרחים הקרובה לביתך ולהתייעץ עמו לגבי האירוע שבעקבותיו בחרת לקנות את הפרח.
המוכר יידע להמליץ לך על פרחים שיגרמו לאישה שלך לחייך, ולך נותר רק לכתוב את הברכה.

 

פרח

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים