הצעת נישואין עם טבעת: זה לא קידושין?

רובנו היינו רוצים להכיר את בחיר או בחירת ליבנו, להתחתן ולהביא ילדים, לנהל בית-אב בישראל ולנוח בפנסיה כשהילדים מפנקים אותנו. אז לפני שכל זה קורה, בואו נבין: האם הצעת נישואין עם טבעת בהכרח אומרת, שבוצע מעשה קידושין?

ישנם דרכים לא מעטות לבנות קשר זוגי ולגרום לו לשגשג ולהצליח, אחת מהדרכים היא קשר הנישואין. כשצד אחד מציע לצד השני נישואין, על פי ההלכה היהודית, צריכה להינתן מתנה סמלית כלשהיא. ובדיוק מכאן, מגיעה ההיסטוריה של טבע הנישואין ותפקידה. בעוד שחלק מהאנשים עשויים לטעות בגדול ולחשוב שמשמעות נתינת הטבעת מקורה ב"רכישת" האישה, ההיפך הוא הנכון. מתכננים הצעת נישואין בים בקרוב? בואו נדבר על זה!

 

מה המשמעות של נתינת טבעת הצעת נישואין?

משמעותה של טבעת הצעת הנישואין טמונה בנתינה הסמלית שמתבצעת על ידי הגבר. על פי ההלכה, הערך של אותו החפץ (לא חייב להיות טבעת) יכול להיות גם כדי פרוטה. בימינו, נהוג להשוות את זה ל-10 אגורות בלבד. יחד עם זאת, עם השנים התפתחה לה תרבות הצעת הנישואין למקום שהיא נמצאת בו כיום, ואנשים רבים מציעים נישואין בעזרת טבעות הרבה יותר יקרות מאשר "פרוטה".

הצעת נישואין בהפתעה בחיק הטבע? הייתם רק שניכם שם לבד והיא אמרה כן? קודם כל, מזל טוב! איזה כיף לכם. שנית, זה לא נחשב קידושין, מצטערים לאכזב אתכם. כשאומרים "קידושין", מתכוונים לכך שצריכים להיות לפחות 2 עדים במקום הקידושין.

 

מה עוד צריך מלבד 2 עדים כדי שזה ייחשב קידושין?

מעבר לכך שיש צורך על פי ההלכה בשני עדים, על פי ההלכה יש צורך באמירה "הרי את מקודשת לי", שנאמרת על ידי צד שלישי כל שהוא. על פי ההלכה, אותו צד שלישי כמובן יהיה רב. בכל מקרה, בין אם אתם מתכננים להציע נישואין בטבע או בכל מקום אחר, אמנם זה לא ייחשב קידושין, אבל בהחלט כדאי להשקיע ביום הזה.

היום של הצעת הנישואין הוא מרגש במיוחד, ואין ספק שקל מאוד לפשל בו! עם כל הסטרס והתקווה שהיא תגיד כן, הדבר האחרון שאתם רוצים זה פשלות כאלו ואחרות. על כן, אתם מוזמנים לבקש את עצתם של מומחי רומנטיקה אמיתיים.

 

להציע נישואין בקלות: הפקות להצעות נישואין בכל מקום

חברת להציע נישואין בקלות מעמידה לשירותכם צוות שלם של הפקת הצעת נישואין בים או בכל מקום אחר. אתם מוזמנים עוד היו ליצור קשר עם הצוות, שמבחינתו יעשה הכול בכדי שהיא תגיד "כן". מעוניינים להציע נישואין בכותל? אולי בכלל בחיק הטבע?

בין אם ככה או ככה, הצעת נישואין חייבת להיות מושלמת, אל תשכחו את זה! היא ממתינה ליום הזה כל חייה, וסביר להניח שגם אתם, אז אל תשאירו מקום לפישולים כאלו ואחרים, או לטעויות מיותרות.

רגע מרגש

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים