בדקנו ומצאנו – זה השרת המומלץ ביותר לאחסון אתרים!

בעולם הדיגיטלי של היום, כל עסק צריך שיהיה לו אתר אינטרנט. את האתר שלכם צריך לאחסן על שרת כלשהו בכדי לאפשר לו לתפקד כראוי. אם אתם מתלבטים בין סוגים שונים של שרתים, אנחנו פה בשביל לעזור לכם. אחרי בדיקות רבות מצאנו את הפתרון האולטימטיבי, אותו נציג לפניכם במאמר זה, ביחד עם כל היתרונות שלו על פני סוגים אחרים של שרתים.

 

מה לחפש בשרת לצורך אחסון אתרים?

אם אתם מחפשים שרת לצורך אחסון וורדפרס מנוהל בטח ראיתם שמות רבים של שרתים שאתם תוהים איך לבחור מביניהם. יש מספר דברים שאתם צריכים לשים לב אליהם כשאתם מחפשים אחסון אתרים מומלץ.

קודם כל, לשרת אחסון צריכה להיות מספיק קיבולת לצורך אחסון כל הנתונים שאתם צריכים, גם עכשיו וגם בעתיד. הביצועים של השרת הם גם כן חשובים, מאחר והם ישפיעו על הטעינה של האתר ללקוחות פוטנציאליים שרוצים לגלוש אליו. האמינות וצורות האבטחה של שרת האחסון הם משמעותיים מאחר ואתם לא רוצים שהאתר יקרוס ואתם לא רוצים שיפרצו אליו.

לבסוף, גם העלות של השרת היא חשובה. אתם לא רוצים להוציא את כל התקציב שיש לכם רק על עלויות אחסון, אלא להשקיע אותם בדברים נוספים.

מה זה שרת VPS?

שרת VPS הוא שרת פרטי וירטואלי שניתן להשתמש בו לצורך אחסון אתרים. עם שרת VPS אתם בעצם שוכרים חלק משרת פיזי שמחולק למספר שרתים וירטואליים. כל שרת וירטואלי מפעיל עותק משלו של מערכת ההפעלה ויש לו משאבים משל עצמו, שכוללים מעבד, זיכרון ונפח אחסון. באמצעות שרת זה ניתן ליצור סביבות וירטואליות מרובות- על גבי שרת פיזי אחד בלבד.

 

מהם היתרונות של שרת VPS?

לשרת זה יש מספר יתרונות. קודם כל, שרת VPS מאפשר לכם התאמה אישית של אתר האינטרנט לצרכים שלכם. אתם יכולים להתקין ולהגדיר כל תוכנה או יישום שאתם זקוקים לו. יתרון נוסף הוא בתחום האבטחה והפרטיות. שרתי VPS הם מאובטחים יותר משרתים אחרים מכיוון שכל שרת VPS מבודד מהשרתים האחרים שקיימים על השרת הפיזי. המשמעות של כך היא שהאתר שלכם מוגן יותר מפני מתקפות סייבר ופרצות אבטחה כאלה ואחרות.

גם הביצועים של שרת זה ראויים לציון. עם שרת VPS האתר של יכול להיות מהיר ויעיל והוא יקרוס רק לעיתים רחוקות. בנוסף, שרת VPS הוא חסכוני מאוד. אתם צריכים לשלם רק עבור שטח האחסון שאתם צריכים ולא יותר מכך, על כן עלויות האחסון שלכם יכולות להיות נמוכות מאוד.

כל היתרונות הללו הופכים שרת VPS לפתרון האולטימטיבי לצורך אחסון אתרים. מדובר בשרת אמין, זול, מאובטח ובעל אפשרויות רבות להתאמה אישית. על כן כשאתם בוחרים שרת- כדאי שתבדקו את האופציה הזאת!

אחסון וורדפרס מנוהל

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים