DIY: טיפים להרחקת יונים מקצועית

יונים הן מטרד לא קטן כאשר הן מתמקמות במרפסת או על עדן החלון, הומות, עושות את צרכיהן ובונות קינים.

הפתרון הוא להזמין מרחיק יונים או להרחיק אותן לבד באמצעים שונים. קבלו טיפים להרחקת יונים.

 

הרחקת יונים

היונים נמצאות בכל מקום בין אם מדובר על מסתורי הכביסה או הגג ובין אם על מרפסות וחלונות. לא משנה אם גרים בעיר או בכפר הן מגיעות למקומות רבים ולא מעט אנשים סובלים מהן. ישנם אנשים שהתייאשו וממהרים להזמין מרחיק יונים כמו המדביר במרכז. אך לפני שמתייעצים עם המומחים ישנן שיטות שניתן לעשות לבד כדי להרחיק את היונים.

 

המדריך להרחקת יונים

לא מדובר על דסקיות בוהקות שיסנוורו את היונים אותן אנשים תולים במרפסות ללא הצלחה וגם לא על שקיות מרשרשות שאינן מרתיעות אותן. גם אם שיטת הרחקת יונים עשה זאת בעצמך באה לידי ביטוי בהעמדת דחליל מפחיד, היונים יירתעו פעם פעמיים אך כשיבינו שזה רק דחליל, ימשיכו לבקר בשטח החקלאי, בגינה ובמרפסת. לכן עדיף להשקיע בטכניקות מוכחות כמו רשתות על מנת לחסום את היונים. כלומר, להתקין רשת ממש במקום אליו הן נוהגות לבוא ופשוט לחסום את הטריטוריה הקבועה שלהן. שיטה נוספת היא באמצעות דוקרנים חדים מפלסטיק או נירוסטה מאוד לא נעימים שמדביקים על עדן החלון ועל המעקה במרפסת. לא תמיד הם יעילים אך משפרים את המצב במקומות הנכונים. ישנה גם אפשרות להתקין חוטים רוטטים שגם הם עשויים לסייע להרחקת היונים. אך הדרך היעילה ביותר היא חסימה באמצעות רשתות שאומנם ניתן להתקין לבד, אך בעל מקצוע יידע היכן בדיוק למקם אותן על מנת לפתור את הבעיה אחת ולתמיד.

 

שיטות יעילות אך בעייתיות

שיטה נוספת שעשויה לעזור היא הקפיץ המקפיץ. זהו קפיץ מנירוסטה שמקפיץ את היונים ברגע שהן יושבות עליו. למרות היעילות של הקפיץ במידה ויש ילדים בבית צריך להימנע מהתקנתו כיוון שהם עלולים להיפגע. עוד שיטה שמומלץ לנסות היא הרחקת יונים באמצעות מערכת אלקטרונית המשמיעה רעשים שאינם מפריעים לאדם, אך לא נעימים ליונים. ביחד עם זאת, זהו מכשיר העובד על סוללות ומחייב את החלפתן מדי פעם, מה גם שמכשירים אלו יקרים.

 

כיצד מקצוען יעזור לכם להרחיק את היונים?

מכיוון שכל אחד יכול להיות מרחיק יונים ללא צורך בהסמכה או רישיונות שימוש בחומרי הדברה, חשוב לבחור באדם מקצועי, אמין עם המלצות שיעניק אחריות על השירות שלו. על מנת לבדוק את אמינותו של מרחיק היונים ניתן לבקש אישור לעבודה בגובה מכיוון שוודאי יצטרך להגיע למקומות גבוהים כדי להתקין את האמצעים שברשותו. הוא חייב גם להיות מבוטח כדי שאתם לא תספגו תביעה. ישנם מרחיקי יונים המגיעים עם ציוד סנפלינג שמייקר את השירות ודורש מקצועיות. לפיכך, גם אין לנסות להרחיק יונים לבד כאש מדובר בגובה.

 

בעל חיים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים