טקטיקות מתקדמות לשלוט בשולחן הפוקר

עבור רוב האנשים, ברגע שמדברים על פוקר הדבר הראשון שעולה להם לראש הוא משחק מזל. התפיסה הזו איננה מוטעית לחלוטין, אולם כל מי שמשחק פוקר בצורה מתקדמת יודע שהמזל הוא רק דבר אחד, וכדי לנצח יש צורך בעוד טקטיקות. את מצב הקלפים שלכם אין דרך לשנות, אולם רכישה של אותן טקטיקות תעזור לכם לצאת גם ממצבים מורכבים יותר בשולחן הפוקר. 

 

שחקו עם סוכן

הדבר הראשון שהיינו ממליצים לכם לעשות הוא לשחק עם 7xl סוכן. בצורה הזו תוכלו לנהל טוב יותר את ההפקדות שלכם, לקבל את הכסף ולא להיות מוטרדים משום דבר מלבד המשחק עצמו. בפוקר, חשוב שנהיה רגועים ככל האפשר, כדי שהיריבים שלנו לא יוכלו לקרוא את שפת הגוף. הסוכן הוא הכלי המרכזי שמאפשר לכם לעשות את זה, ולהיות מרוכזים רק בניצחון שלכם.

יקות מתקדמ

תדעו מתי ואיך לקחת סיכונים

אם זיהיתם מצב שבו המזל הולך אתכם ואתם מניחים שאתם הולכים לנצח את המשחק, אל תראו את זה ליריבים שלכם. כמובן, הגדת ההימור ברגעים הללו היא האינטרס שלכם, אולם כדי לא להגיע למצב שבו כולם מבינים שאתם הולכים לגרוף את הקופה כולה, קחו את הסיכונים הללו בצורה מדודה. זכרו גם שיכול להיות שאתם לא הולכים לנצח, וכך לא תאבדו הכל במקרה של הפסד.

 

אל תפחדו להטעות את היריבים שלכם

בעוד שעבור שחקנים מתחילים ההמלצה שלנו היא קודם כל ללמוד לקרוא את שפת הגוף של היריבים בצורה המיטבית, אם אתם שחקנים מתקדמים עליכם לדעת כיצד להשתמש בשפת הגוף שלכם על מנת להטעות את מי שמולכם. ברגע שיש לכם קלפים ביד, הדבר היחיד שאתם יכולים לשנות הוא את מה שהיריבים שלכם חושבים, ושפת הגוף שלכם היא האמצעי לעשות את זה.

יקות מתקדמ

למדו את מכלול המצבים האפשריים

העובדה שבפוקר עומדת לרשותנו חבילה של 54 קלפים מצביעה על כך שמספר האפשרויות בכל משחק הוא סופי. כמובן, מדובר על מספר עצום ואין צורך להכיר את כל האפשרויות אולם כדאי לקטלג בראש אפשרויות שונות. ברגע שהמשחק מתחיל תוכלו להבין איפה אתם נמצאים, וכך להסיק מה הסיכוי שאתם אלו שמובילים את המשחק.

מדובר כנראה בטקטיקה החשובה ביותר, אך זו שגם דורשת הרבה יותר השקעה מאשר הטקטיקות האחרות. ניתוח הסתברותי תוך כדי משחק פוקר הוא לא דבר פשוט, אך ברגע שתדעו לעשות הוא יהפוך לכלי מרכזי.

 

לסיכום

במשחק פוקר למזל יש אמנם תפקיד מרכזי אבל הוא לא הכל. שחקני פוקר טובים אינם אלו שהמזל תמיד הולך איתם אלא מי שיודעים להפיק את המירב מסידור מסוים של קלפים. ניתוח נכון של שפת גוף, היכולת להטעות את השחקנים האחרים בשולחן וכמובן ביצוע ניתוחים הסתברותיים תוך כדי המשחק הם הכלים המרכזיים שמאפשרים לאותם שחקנים להגיע לרווחים גדולים ממשחקי פוקר.

יקות מתקדמ

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים