טרנדים לשיפוץ חדר אמבטיה בשנת 2021

חדר האמבטיה הפך בשנים האחרונות לאחד החלקים המטופחים של הבית הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פרקטית בו משקיעים לא מעט על מנת שיהיה נוח ונעים.

קבלו את הטרנדים האחרונים לשנת 2021 בענף שיפוצי חדר האמבטיה.

 

מה צריך לקחת בחשבון כשמשפצים חדר אמבטיה?

שיפוץ חדר אמבטיה יכול להיעשות כחלק מהשיפוץ הכללי של הבית או כחלק אינדיבידואלי על מנת לשפר את הנראות שלו, הנוחות וגם לתקן ליקויים שונים. כאשר משפצים חדר אמבטיה יש לקחת בחשבון במה רוצים להתמקד על מנת לתכנן את שלבי השיפוץ. האם השיפוץ כרוך בהחלפה או בתיקוני אינסטלציה וצנרת, עבודות איטום, התקנת מקלחת או אמבטיה, התקנת מקלחון, החלפת הריצוף, חיפוי קרמיקה או צבע בקירות, התקנת אסלה, כיור וברז חדשים, חידוש ארונות האמבטיה ואילו אביזרים ישדרגו את חדר האמבטיה מבחינה עיצובית. כל תכנון שנעשה צריך להיות על פי התקציב שלכם ובחירה של חומרי גלם איכותיים ועמידים לאורך זמן כדי שהשיפוץ יחזיק מעמד. כמו כן, גם המשפצים אותם תבחרו צריכים להיות מקצועיים, אמינים ומנוסים בין אם מדובר על איכות העבודה ובין אם על המחיר. לשם כך חשוב לקבל המלצות ולהשוות מחירים בין המשפצים השונים. למשל, חברה כמו השיפוצניקים היא חברה מומלצת כזו.

 

הטרנדים לשיפוץ חדר האמבטיה בשנת 2021

לאחר שתכננתם מה אתם רוצים לשפר ולשנות בחדר האמבטיה מגיע שלב העיצוב בו יש לבחור את הכלים הסניטריים, הצבעים, החיפויים והטרנדים האחרונים. ישנם אנשים שרוצים להעניק לחדר האמבטיה מראה של ספא מפנק וכאלו שמסתפקים במראה חדשני ופונקציונאלי. כשמדובר על בחירת הצבעים הטרנד האחרון הוא בחירת צבעים בגוון שחור, אפור, לבן, ירוק חאקי, צהוב חרדל וגוונים כתומים. כמובן שלא בוחרים את כל הצבעים ביחד אלא בגוונים המשלימים אחד את השני כמו אפור, שחור ולבן למשל. אפשרות נוספת היא לבחור צבע דומיננטי לחיפויים ולאביזרים וצבע שונה לרצפה, לדלת ולארונות האמבטיה. גם חיפוי של קירות המקלחון למשל, בצבע אחד ושאר החיפויים בצבע אחר, יעניקו לחדר האמבטיה מראה מודרני ומרענן. החשוב הוא לא לבחור בצבע אחיד לכל חדר האמבטיה אלא לשבור את האחידות עם עוד גוון או שניים.

 

אלו חיפויים בוחרים ב-2021?

הקרמיקה הייתה ותישאר גם ב-2021 כחיפוי קירות יעיל מכיוון שהיא קלה לניקוי ומעניקה מראה אלגנטי ומהודר לחדר האמבטיה. כיום רבים מחפים את כל הקירות מלמטה עד למעלה וצובעים בצבע לבן את התקרה. הבחירה באריחי קרמיקה גדולים במראה בטון היא טרנדית מאוד במיוחד כשמדובר על גוון טבעי של בטון, אך ישנם גם גוונים נוספים. כשמשלבים שני גוונים של אריחים על הקירות או הריצוף יכולים אף לבחור בטקסטורות שונות עם הדפסים או צורות גיאומטריות על פי הטעם האישי. טרנד נוסף הוא הבריקים. אלו אריחים לבנים שחזרו בגדול לאופנה הנראים כמו קיר ומשווים לחדר האמבטיה מראה פשוט ואלגנטי.

 

חדר רחצה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים