יותר בעלי עסקים קטנים וגדולים משקיעים בלימודי אנגלית עסקית, ואתם?

לימודי אנגלית עסקית זה כבר מזמן לא נחלתם של מנכ"לים, מנהלים או בכירים בחברות גדולות.

כל בעל עסק שרוצה להציע שירות או מוצר לקהל חדש דובר שפה זרה, יודע שיהיה לו מאד קשה

לעשות את זה בלי לשלוט באנגלית עסקית.

 

"אני מדבר אנגלית בסיסית ואנשים מבינים אותי. זה לא מספיק?"

הכל תלוי מה המטרה הסופית שלכם ומה הרושם שאתם רוצים ליצור. אין ספק שידע בסיסי באנגלית יש להרבה מאיתנו. העניין הוא שידע בסיסי באנגלית ושימוש במילה גבוהה פה ושם, זה עדיין לא משליך על שליטה באנגלית בזירה העסקית, כזו שמתייגת אותנו כאנשי עסקים רציניים ומביני דבר.

המשוואה היא כזאת: אם אני רוצה לשווק את המוצרים בעסק או את השירות שלי לקהל דובר שפה זרה לרבות קהל דובר אנגלית, חוסר שליטה באלמנטים בסיסיים באנגלית עסקית פשוט יגביל עבורי את היכולת שלי לשווק, למכור, להציע, או לתת שירות.

 

עסקים עושים עם אנשים

את המשפט הזה נראה שכבר כולנו מכירים, ועדיין, הנטייה לשכוח את זה היא מובהקת. אנחנו לפעמים חושבים שהמוצר המנצח או השירות המעולה שלנו, יכולים לגבור על אי היכולת שלנו להעביר מסרים באנגלית.

הדרך הטובה ביותר שתוכלו לבדוק את זה בעצמכם, היא למצוא מורה מקצועי לאנגלית עסקית ולנהל שיחה קצרה איתו של כמה דקות על מנת שתקבלו חוות דעת נייטרלית ומקצועית בנוגע לאופן העברת המסרים שלכם.

אחד הדברים המשמעותיים שאנחנו צריכים לזכור שדווקא בזירה העסקית, בה יש המון מתחרים והמון שירותים ומוצרים, אנשים רוצים לדעת עם מי הם עושים עסקים. היכולת שלנו להציג את עצמנו ואת העסק שלנו היא קריטית כדי לגרום לעניין או לדחייה בקרב הצד השני. חוסר שליטה טובה בשפה עלול לשקף העדר מקצועיות, או אולי העדר ניסיון עם לקוחות זרים.

באתם לפגישה עסקית ולא הצלחתם להעביר את המסר?

יש סיכוי טוב שיהיו לכך השלכות!

 

כשאתם לומדים עסקית אתם מאתגרים את החשיבה והשפה

אומרים שכאשר התלמיד מגיע, המורה מוכן.

החלטתם ללמוד אנגלית עסקית?

החלטה נבונה!

חשוב לדעת שבזה הרגע, בחרתם לא רק להעמיק את הידע שלכם באנגלית, אלא גם לשפר את אופן החשיבה שלכם שעומד לקבל תצורה שונה.

בניגוד ללימוד בסיסי של השפה, לימוד השפה האנגלית והתעמקות בהיבטים עסקיים, עומד לעשות לכם סדר ולתת לכם מענה על הרבה עניינים לא פתורים הקשורים לאופן ההתנהלות היומיומית שלכם בעסק והאופן בן תציגו אותו לצד השני; מוצר, שירות או אפילו פגישה חשובה עם לקוח.

חשוב לדעת, אנגלית עסקית אינה רק קשורה לאופן הדיבור שלנו. אנגלית עסקית גם קשורה לאופן בו אנחנו כותבים מסמכים, מציגים פרזנטציות, או אפילו לאופן בו אנחנו כותבים את המיילים שלנו. אפשר אפילו לומר שיש משהו בהיבט העסקי של השפה שהופך אותה מצד אחד ליותר עשירה ומדויקת, ומצד שני לקצת יותר טכנית.

ברגע שאנחנו "תוקפים" את השפה משלל כיוונים, לאט לאט דברים פתאום מתחילים יותר להתבהר. פתאום דברים שנראו לנו מסובכים, מתחילים לקבל הגיון. כשזה קורה, זה ממש כמו גילוי של קסם שהצלחנו להבין איך עושים אחרי הרבה זמן של בלבול ותהייה.

מורה

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים