יש לך כיוון?2 טיפים מכוונים למציאת מסלול תעסוקתי

הגעתם כבר עד לנקודה הזאת, השקעתם את מיטב הזמן שלכם ואת מיטב כספכם בלימודים גבוהים ושאפתם גבוה, וממש תכף זה משתפר על ידי ההגשה לבחינה שתסדר לכם את האופק המקצועי שלכם. לימודי סיעוד ובכלל, תחום הסיעוד, הוא כל כך מגוון וענף ולכן, אם חשוב לכם להמשיך להתפתח הלאה ולהמשיך לכוון גבוה, תמשיכו, אל תוותרו גם אם מדובר על מבחנים קשים ומורכבים.

 

רגע לפני האסמכתא – ההתרגשות בשיאה

ההשקעה של הלימודים שלכם תבוא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר על ידי הצלחה בבחינות שייתנו את האסמכתא לעבודה בתחום הסיעוד. אך עוד בטרם המבחן הקובע, כמובן שיש צורך בלהתכונן אליו בצורה המקיפה ביותר וזה אומר לחרוש.

כמובן שאפשר להתכונן לבחינה באופן עצמאי ולבד אך כשמדובר על מבחן ממשלתי בסיעוד 2022 הטיפ הראשון לנבחנים הוא שללא כל של ספק כדאי לפנות לעזרה מבחוץ שהיא הפתרון האולטימטיבי.

בחברת נשר ניתן לקחת קורס מקיף, מקצועי ומפורט שמועבר על ידי טובי המרצים בארץ שיעבירו את החומר בצורה האידיאלית ביותר. את אופן לימודי הקורס, תוכלו לבחור לפי איך שמסתדר לכם – קורס משולב קצר שכולל 6 מפגשי זום ועוד 2 מפגשי מתנה והקלטות או, קורס היברידי מקיף הכולל 19 מפגשים היברידיים ועוד 2 מפגשי מתנה והקלטות, או שתוכלו להסתפק בתרגול שאלות מקוון שכולל שני מפגשים.

כל הקורסים מלוויים באנשי מקצוע שיספקו את המענה והתמיכה בעת הצורך. לא משנה באיזה קורס תבחרו, כדאי לדעת שתוכלו לתרגל את השאלות מכל מכשיר וכמה שתרצו. בנוסף, חשוב לציין שגם אם הנכם נמנים מבין הסטודנטים שלא אוהבים להיבחן ונלחצים מבחינות, גם אתם תוכלו לצלוח את המבחן די בקלות.

קורס סיעוד

הסמכה עם ערך מוסף

המבחן הממשלתי בתחום הסיעוד הוא בהחלט מלחיץ ומלא בהתרגשות אך אם אתם כבר בתחום אתם בטח מכירים את מבחן ממיין 2022 אשר פותח הזדמנויות לאחים ולאחיות מוסמכות. בעזרת המבחן הזה תוכלו לשפר פתרון בעיות קליניות ולהכיר וללמוד ביצוע פעולות רפואיות מתקדמות יותר שמידי שנה נוספות לצוות הסיעודי.

הטיפ החשוב ביותר שכדאי לקבל על מנת לעבור את הבחינה הזאת היא לרכוש את הספר המצוין והייעודי לבחינה זו. בנוסף, חשוב לציין שתוכלו לקבל פטור מבחינה זו באם אתם עומדים בקריטריונים הבאים: יש לכם תואר PHDהמוכר בישראל, עברתם כבר קורס על בסיסי עדיין לא עברו 5 שנים ממנו, אם עוד לא עברו 3 שנים קלנדריות ממבחן ממיין שביצעתם ועברתם, אם עברתם את בחינת הרישוי הממשלתית לתעודת אח או אחות מוסמכים בציון 70 ומעלה.

 

לסיכום

עולם הסיעוד כבר הפך להיות בשנים האחרונות תחום הרפואי מהשורה הראשונה ולכן אם תרצו להמשיך ולהתפתח בו קחו לכם שני טיפים חשובים לקראת הבחינות הרלוונטיות, רכישת קורס ורכישת ספר ייעודי. בהצלחה!

קורס סיעוד

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים