כיצד עיצוב הבית תורם לבריאות הנפשית של האדם?

וואו, כמה שישנו קשר עמוק וישיר בין עיצוב הבית לבריאותו הנפשית והרגשית, גם הפיזית של האדם.

מתכננים לעצב את הבית בקרוב? בואו נדבר על כל האלמנטים העיצוביים שחייבים לככב אצלכם.

ככה מעצבים ב-2020 ושומרים על הבריאות הנפשית תוך כדי:

אין ספק, דירה שאינה מעוצבת ומשרה אווירה מאוד אפורה, היא תמיד תהיה דירה שפשוט לא נעים לשהות בה. הדירה מלאה בצבעים חיים ונושמים? ישנה צמחייה יפהפייה במיקומים אסטרטגיים בבית? הרווחתם זמן שהות נעים בבית, חברים שנהנים לקפוץ לבקר אתכם, אווירה כללית טובה וכו'. אז מה הקשר באמת בין עיצוב הבית לבריאותנו הרגשית והנפשית, אולי גם הפיזית? בואו נדבר על כל הדברים הכי חשובים במהלך עיצוב הבית מחדש.

 

כיצד עיצוב דירות מתקשר לבריאותנו הכללית?

מעבר לכך שכבר כולנו מודעים לעובדה כי בריאות פיזית ונפש הולכים ביחד, חשוב גם לדבר על עיצוב בתים בצורה הנכונה וכיצד זה מתקשר לבריאותנו הכללית. מכירים את התחושה הזאת, כשאתם נכנסים לדירה כלשהיא רק בכדי לגלות אפרוריות מסוימת שקיימת בה? זו תחושה מוכרת, שבדרך כלל תגרום לכם לרצות לצאת מדירה כזאת.

 

עכשיו, דמיינו רגע, מה יקרה אם תגורו ותלונו בדירה כזו?

הרי זה ברור, בריאותכם הרגשית והנפשית תושפע מכך באופן ישיר. וזו בדיוק הסיבה לכך שאנשים אוהבים למקם בבית צמחייה. בעוד שחלקנו אוהבים צמחייה חיה ומעדיפים דווקא אותה, חלקנו האחר כבר מזמן הבין שצמחייה מלאכותית היא הפתרון המושלם.

 

צמחים מלאכותיים תורמים רבות לאווירה בבית

צמחייה מלאכותית לא מצריכה שום תחזוקה ממכם, אולי חוץ מהעברת מטלית לניקוי אבק מדי פעם. מעבר לכך שהצמחייה הזו לא תצריך ממכם תחזוקה, אתם כמובן גם מכניסים הביתה אווירה חמה. אין כמו האוויר של צמחים, במיוחד אם הם צמחים מלאכותיים באיכותם הגבוהה. כמו כל מוצר, גם בעולם הצמחייה המלאכותית ישנם צמחים איכותיים ואיכותיים פחות. כנסו לאתר דקוריישן 2000 כעת.

חוץ מהנושא של צמחייה מלאכותית, חשוב לקחת בחשבון גם מספר דברים אחרים. אור יום? תורם המון! ישנם לא מעט אנשים אשר מעדיפים להתקין השחרה מסוימת לחלונות הבית, כמו למשל ההשחרה הנקראת מדבקות אנטי-סאן 100% .

 

האם מדבקות אנטי SUN מדכאות את האווירה בבית?

מדבקות אלו חוסמות את קרני השמש, שאמורות להזין אתכם מבחינה אנרגטית. מכירים איזשהו בעל-חיים בממלכת הטבע שלא ניזון מהשמש? לא קיים. כשאתם מעצבים את הבית מחדש, ההמלצה הכי גורפת היא להשאיר מקום לשמש לחדור לבית. אתם לא רוצים לחיות בבית חשוך, זה ישפיע באופן ישיר על בריאותכם הפיזית, הרגשית והנפשית.

מעוניינים לשמור על קו-עיצובי נקי, ששומר על בריאותכם הנפשית נקייה גם כן? צודקים. עוד היום תוכלו כבר להתחיל במלאכת עיצוב הבית מחדש ובאופן שירגיש לכם הכי נכון.

בהצלחה!

עציץ

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים