כך תחזקו את השפה האנגלית

השפה האנגלית היא שפה שמשמשת אותנו בסיטואציות ובתחומים רבים, על אף שאנו חיים במדינה שדוברת עברית. שיפור השפה האנגלית תמיד משתלם ותמיד בא לידי שימוש במגוון דרכים והזדמנויות. רבים מאתנו מתקשים בקליטת השפה, ולכן מעדיפים להניח לה ולא מנסים ללמוד אותה. אנחנו כאן כדי לתת לכם טיפים קלילים שיעזרו לכם לחזק את השפה האנגלית, גם בלי לשבת מול מורה.

 

השפה האנגלית

כאזרחי ישראל, דוברי עברית, רובנו פגשנו את השפה האנגלית לראשונה בשיעור אנגלית בבית הספר, או אולי בחוגי העשרה בגיל הגן. אנגלית נחווית אצל רבים מאתנו כמקצוע תובעני שנדרשים ללמוד כחלק מתוכנית הלימודים. עם זאת, גם אחרי שנסיים ללמוד בבית הספר ונעבור את בחינת הבגרות, כנראה שנצטרך להשתמש בשפה האנגלית, לכן כדאי להשקיע בה.

 

ללמוד אנגלית

בבית הספר למדנו בשיטה מסורתית שכללה שינון רשימות מילים אין סופיות, ותרגול של כתיבת משפטים לפי כללי הדקדוק. אנחנו לא מזלזלים בשיטה, היא זאת שהכינה אותנו בצורה הטובה ביותר לקראת בחינות הבגרות, אך בפועל, שפה נלמדת קצת אחרת. אם תנסו להשתמש באנגלית שלמדתם בבית הספר כדי לעבוד או לנהל שיחה שוטפת באנגלית, ככל הנראה תמצאו את עצמכם מוגבלים מאוד.

 

איך עושים את זה נכון?

רבות הדרכים בהן נוכל לפעול עבור חיזוק השפה האנגלית, אנחנו נציע כמה מהן, שמהניסיון שלנו, הוכיחו את עצמן כיעילות במיוחד. עבור אנשים שונים יעילות שיטות שונות, וכדי להבין מהי השיטה הטובה ביותר עבורכם, תצטרכו לנסות וגלות מה עובד בשבילכם. אם שיפור האנגלית שלכם חשוב לכם, אנחנו כאן כדי לעזור לכם ולהציע לכם את הפתרונות הטובים ביותר.

 

משחקים ולומדים

אולי אנחנו מחדשים לכם, אבל בהחלט אפשר ללמוד אנגלית דרך משחקים. הצורה הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי התנסות במשחקים חדשים באנגלית, כולל למידת הכללים. הבנת כללי משחק בשפת האנגלית תלמד אתכם הבנה מעמיקה של משפטים שימושיים באנגלית. גם אוצר המילים שלכם יתרחב באמצעות משחקים, ואנחנו לגמרי ממליצים על כל שיטה שכוללת קריאה ויישום בשפת האנגלית.

 

נטפליקס מלמדים אנגלית?

מסתבר שאפשר ללמוד אנגלית גם עם נטפליקס. השיטה המהנה ביותר ללימוד אנגלית היא מול המסך, עם פופקורן וחטיפים. כן, אנחנו לגמרי מדברים על צפייה בסרטים או בסדרות, אבל יש שני פרמטרים עליהם תצטרכו להקפיד:

  1. בחרו סדרה או סרט באנגלית
  2. צפו בתוכן עם כתוביות באנגלית בלבד. ככל שתתרגלו את הצפייה ללא תרגום בעברית ותיעזרו בכתוביות באנגלית, הבנתכם תשתפר ואוצר המילים יתרחב.

 

לסיכום

כדי ללמוד אנגלית מדוברת, וכדי לחזק את השפה, אנחנו ממליצים לתרגל אותה בשיטה אחת שמוכיחה את עצמה כיעילה עבורכם. תמיד תוכלו לנסות שיטות שונות כדי למצוא את האחת שאתה תמשיכו ללמוד ולהתפתח. השיטות שהוכיחה את עצמן כיעילות ביותר, הן שיטות שכוללות קריאה באנגלית ויישום שדורש הבנה. כמו בכל לימוד, ההתמדה היא זאת שבעיקר מוכיחה את עצמה, אז שיהיה בהצלחה ☺

שפה אנגלית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים