כך תפיקו מהפנסיה שלכם את המיטב

מידי חודש אתם והמעסיקים שלכם מפרישים כספים לפנסיה שלכם. רוב הישראלים לא טורחים להקדיש כל מחשבה או זמן לעיסוק בפנסיה שלהם והיא נצברת לה לאיטה בקרנות הפנסיה. אתם, לאורך כל התקופה, משלמים לחברות הביטוח דמי ניהול עבור אחזקת כספי הפנסיה שלכם. בעזרת כמה פעולות פשוטות, תוכלו להפיק הרבה יותר מהפנסיה שלכם, לחסוך עלויות ולדאוג באמת לעתיד שלכם.

 

קרנות פנסיה

כל עובד בישראל מפריש כספים לפנסיה שלו. עבור עובדים שכירים, גם המעסיק מפריש כספים לקרן הפנסיה שלהם. תכלית ההפרשות, פשוטה. התכלית היא ליצור עבורכם קרקע כלכלית איתנה עבור השנים בהן כבר לא תעבדו ותפרשו מעבודתכם. כספי הפנסיה אינם מונחים בקרן אלא מושקעים על ידי החברה המבטחת. ההשקעות נושאות פרי ובכך כספי הפנסיה שלכם גדלים ונצברים.

לתשואות אלו יש, כמובן, מחיר. אתם תשלמו לאורך כל הדרך דמי ניהול לקרן הפנסיה. דמי הניהול נקבעים, על פי רוב, כאחוז מתוך הכספים שתעבירו לקרן הפנסיה. דמי הניהול נתונים בהחלט למיקוח. עם זאת, ישראלים רבים אינם מודעים בכלל לדמי הניהול שהם משלמים וממילא הם אינם מתמקחים על כספים אלו.

 

חוסר מודעות

אחת הבעיות הגדולות ביותר של העובדים בישראל, היא חוסר המודעות שלהם לכל מה שקורה בכספי הפנסיה שלהם. הם אינם משווים תשואות של קרנות שונות, אינם מתמקחים על דמי ניהול וכתוצאה מכך משלמים יותר ומרוויחים פחות. אך כל זאת יכול להשתנות בקלות ובמהירות.

דולרים

להפיק את המיטב מהפנסיה

בעזרת מודעות לתשואות הפנסיה שלכם ובעזרת משא ומתן פשוט אל מול החברות המחזיקות בקרנות הפנסיה שלכם, תוכלו להפיק את המיטב מהפנסיה שלכם. לשם כך, לא צריך להבין כלל בתחום הביטוחים והפנסיות. כל שתצטרכו לעשות הוא לפנות לסוכן הביטוח שלכם אשר יערוך עבורכם בדיקות בהר הכסף ובהר הביטוח – שתי פלטפורמות שהוקמו על ידי משרד האוצר ומרכזות מידע אודות פוליסות הביטוח וקרנות הפנסיה שלכם.

לאחר שסוכן הביטוח ינפיק את כל המידע הדרוש, הוא יוכל לדאוג לפנסיה שלכם כמו שצריך. סוכן הביטוח יוריד עמלות ודמי ניהול אשר אתם משלמים לחברות הביטוח כמעט מבלי משים. כמו כן, הוא ינתב את כספי הפנסיה שלכם לקרנות המשתלמות ביותר וכן  יסגור קרנות מיותרות.

כך, בעזרת פעולות פשוטות אלו וניתוח נכון של הדוחות המונפקים מהר הביטוח והר הכסף, וכן הנתונים שיתקבלו מהמסלקה הפנסיונית שלכם, סוכן הביטוח יפיק את המיטב מהפנסיה שלכם. לא מדובר בסכומים זניחים שיצטברו עבורכם אלא בסכומי עתק. לאור מרכיב הזמן בכספי הפנסיה, ככל שתבצעו בדיקות אלו מוקדם יותר כך הרווח שלכם יהיה גדול יותר.

אם סוכן הביטוח שלכם לא מציע שירותים אלו, פנו אל סוכני הביטוח של סוכנות ארנפלד ביטוחים בכתובת https://erenfeld-ins.co.il אשר יסייעו לכם בשמחה להפיק את המירב מהפנסיה שלכם.

 

לסיכום

לסיכום, כדי להפיק את המיטב מהפנסיה יש, תחילה, להיות מודעים לתשואות ולדמי הניהול בקרנות הפנסיה שלכם. על סמך מידע זה, סוכן הביטוח שלכם ידאג להפיק את המירב מהפנסיה שלכם.

מטבעות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים