כלב שהוא תינוק: איך מטפלי בגור כלבים שעדיין יונק?

אם יצא לכם לראות לאחרונה גור כלבים קטן שעדיין יונק, סביר להניח שחשבתם לעצמכם שמדובר ממש בגור תינוק שמזכיר את התינוקות שלנו, בני האדם. עובדה זו מצריכה התנהלות מיוחדת עם גורים אלו שחשוב להכיר מקרוב. יצאנו לבדוק איך מטפלים בגורים כאלו וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים להכיר מראש. הישארו אתנו ותגלו את המידע המקיף בנושא.

 

תכירו את הגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל המידע שדרוש לכם כדי שתוכלו לטפל בגור הכלבים שלכם באופן הטוב ביותר, כדאי שתדעו שהמדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. הפעם בחרנו לפנות אל מי שיודעים דבר או שניים בגידול של גורים כאלו. מדובר במי שיש להם גורים קטנים שיונקים והם מטפלים בהם במשרה מלאה.

הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו פוסט בנושא בקבוצה שעוסקת בגידול כלבים וביקשנו לקבל פניות מיודעי דבר. למעלה מ- 50 גולשים הגיבו לנו והציגו בפנינו את הטיפים לטיפול נכון. זו ההזמנות להודות לכל אחד ואחת מהן. שכן, לקחנו את הטיפים שנראו לנו החשובים ביותר והם יוצגו בפניכם הקוראים, ממש עכשיו.

 

איך מטפלים בגור כלבים שעדיין יונק?

טיפול בגור כלבים שעדיין יונק מצריך מכם חיפוש אחר אוכל לגורי כלבים שמתאים במיוחד עבורם. אם חשבתם לקנות להם אוכל יבש, כדאי שתדעו שזה כנראה לא מה שהם צריכים כעת. אתם צריכים לבדוק איזו חנות מספקת תחליף חלב לגורי כלבים ונמצאת בקרבת מקום אליכם. מהבירור שערכנו הבנו כי לא כל חנות מחזיקה תחליף מסוג זה, כך שקיבלנו הסבר איך תוכלו למצוא אותו.

 

איך תוכלו לדעת איזו חנות מספקת תחליף חלב לגורי כלבים בקרבת מקום?

אם אתם רוצים לקנות תחליף חלב מבלי לנסוע רחוק, עליכם להשתמש באחת או יותר מהפלטפורמות הבאות שיספקו לכם מענה בנושא:

  • קבוצות פייסבוק של מגדלי כלבים
  • גוגל
  • פורומים שעוסקים בגידול כלבים

ברגע שתערכו חיפוש בגוגל או שתכתבו הודעה ב – 2 הפלטפורמות האחרות, תוכלו לגלות מידע מעמיק בכל הנוגע למקומות שיספקו לכם את תחליף החלב המדובר.

 

איך תדעו מהו תחליף החלב המתאים ביותר עבור הגורים שלכם?

בדיוק כמו אמא טרייה לתינוק, גם אתם לא יכולים להיות בטוחים ב – 100% שאתם קונים את תחליף החלב שיתאים לגורים. הרי יכול להיות שתקנו להם תחליף מסוים שיתגלה כלא אהוב על ידם. ההמלצה של אלו שסייעו בכתיבת המדריך היא לפנות אל שכנים או מכרים שיש להם תחליף חלב ולקחת מהם כמות קטנה בתור התחלה. כך תוכלו לדעת אם הגורים רוצים את התחליף או שלא.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהו תחליף החלב המתאים ביותר עבור הגורים שלכם. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע, נותר לכם רק ליישם.

כלב שהוא תינוק

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים