כל מה שצריך לדעת לפני רכישת דוקרנים נגד יונים

יצאתם אל המרפסת וראיתם יונה מסתכלת עליכם בעיניים? כן, זו התקופה ללא ספק. דוקרנים נגד יונים יכולים לעזור לכם לפתור את המצב זאת מבלי לפגוע בהם וגם בעלות נמוכה למדי. אז מאיפה מתחילים? במאמר זה נסביר לכם את כל מה שצריך לדעת לפני רכישת דוקרנים נגד יונים. 

 

מה הם בעצם דוקרנים נגד יונים?

דוקרנים נגד יונים הם למעשה אביזר שעוזר למנוע מיונים לקנן בביתנו ולשהות בכלל השטח שלנו. את הדוקרנים יש להתקין כמובן באזור בו היונים מפריעות, דבר זה ימנע מהם לנכוח באזור וישמש כגורם התראה. מערכת הדוקרנים בנויה משורות של מוטות, אלה מותקנות בזוויות ביחס לבסיס שיהיה לרוב ישר ויציב.

הדוקרנים מודבקים לאותו בסיס. דוקרנים נגד יונים הם אינם חדים, בטוחים לשימוש ונחשבים לפתרון הומני. למעשה הדוקרנים אינם פוגעים ביונים בכלל, אלא גורמים לשטח הקינון של היונים להפוך ללא נגיש עבורן.

 

למה רצוי להשתמש בדוקרנים נגד יונים?

הפתרון הפשוט מנצח את הפתרונות המסואבים והקשים. דוקרנים נגד יונים מעניקים פתרון קל ונגיש עבור כל אחד בשביל להרחיק יונים וזו הפכה לשיטה נפוצה במיוחד עם השנים. בנוסף לכך, הבנת השימוש בדוקרנים היא פשוטה וכל אחד יכול להתקין ולתחזק את הדוקרנים בעצמו. אל תשכחו גם שעלותם משתלמת מאוד ביחד לתועלת, דבר זה מעלה את הפופולריות והצריכה בקרב אנשים רבים. דוקרנים נגד יונים הם פתרון יעיל הפועל באופן הבסיסי והקל ביותר.

 

איזה פרמטרים יש לבחון?

דוקרנים נגד יונים מגעים בשלל סוגים. ישנם שקופים, ישנם כאלה העשויים מפלסטיק או מנירוסטה. לכל אחד מהחומרים הללו יש יתרונות וחסרונות משם עצמו. אך הבסיס המשותף לכולם הוא צורת הפעולה, הדוקרנים מונעים מהגעת יונים וציפורים אל המרחב בו תניחו את הדוקרן. הדוקרנים כולם, ללא הבדל חומר או צבע, יעזרו לכם להפחית את התפשטות המחלות והנזק שנגרם לרכוש על ידי היונים.

 

חומרי גלם שונים

ייצור הדוקרנים נעשה מחומרי גלם שונים. רוב הדוקרנים עשויים מנירוסטה או מבסיס פוליקרבונט העמיד בפני קרני UV. שני הסוגים הללו עמידים בפני כל תנאי מזג האוויר. בנוסף לכך הם גם קלים להתקנה ויעילים באותה המידה להרחקת היונים.

ההבדל העומד בין שני החומרים הוא שדוקרנים מנירוסטה עולים מעט יותר עם השפעה חזותית קטנה, דבר שגורם ליונים להתרחק בצורה מיטיבה יותר. לעומת דוקרנים מנירוסטה שהם גדולים ועבים יותר, ולפיכך גם גלויים יותר. יש לציין כי דוקרנים מפוליקרבונט גמישים יותר וניתן לחתוך אותם בהתאם לגדלי האזור שתצטרכו.

 

מה אורכם של הדקרונים?

רוב הדקרונים הם באורך בין 30 ל-50 ס"מ. דוקרנים עם בסיס לחיתוך מנירוסטה יהיו ארוכים יותר ופשוטים יותר. דוקרנים עם בסיס פלסטיק אינם ניתנים לחיתוך ועל כן מגיעים בשלל יחידות וצורות.

קוצים של יונים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים