כל מקצועות הרפואה המשלימה במקום אחד

רוצים לדעת איך הגוף שלנו עובד? ללמוד לרפא אותו דרך חומרים ואיזונים? בואו ללמוד עוד היום ממקצועות הרפואה המשלימה. הומופאתיה, נטרופתיה, רפואה הוליסטית וכל סוגי הרפואה מתרכזים במכללה אחת.

 

מהי רפואה משלימה?

רפואה משלימה היא תחום הדעת שמתעסק ברפואה הלא קלאסית. הרפואה המסורתית מתנהלת באמצעים של זיהוי בעיה, אבחון וטיפול בדיוק כמו רפואה משלימה אך ברפואה הקלאסית קיימים תחומים כמו כירורגיה וטיפול תרופתי ששם נבדלת הרפואה המשלימה.

הרפואה ההוליסטית דוגלת באיזון הגוף בעזרת החומרים הקיימים בו ופועלת בכלי ריפוי כמו תזונה, תוספי חומרים כמו אשלגן, דיקורים, פעילות פיזית וכו. תחום הרפואה המשלימה מתייחס לכל מה שנועד לאזן מחדש את הגוף מבלי להתעסק בו בצורה פולשנית- לדוגמא טיפול בעזרת שמנים ארומים ותוספים שעוזרת לאזן בעיות מבלי להכניס לגוף חומרים לא טבעיים.

לימודי נטורופתיה

איפה ניתן ללמוד רפואה משלימה?

ניתן ללמוד רפואה משלימה במכללות ברחבי הארץ ואת תחומי הדעת השונים בה ניתן ללמוד גם ברחבי העולם. לימודי רפואה משלימה במכללת כרכור לדוגמא הם לימודים שמרכזים את כלל המקצועות במקום אחד. קיימות מכללות אחרות בארץ שמלמדות את התחומים וחלק גדול מהרפואה המשלימה ניתן ללמוד מספרים ומחקר אך לשימוש עצמי בלבד.

במידה ותרצו לטפל באחרים תידרשו ללמוד את התחום בצורה האורתודקוסית. במכללות השונות תמצאו את כל תחומי הרפואה המשלימה, תלמדו מאנשי מקצוע שמתעסקים בתחום וגם תחוו בצורה מעשית אבחונים ופתרון בעיות. מכיוון והרפואה המשלימה היא תחום דעת כל כך רחב ומלא במושגים וחומרים פחות נפוצים שווה ללכת למקום שמרכז את כל הידע בשבילכם.

לימודי נטורופתיה

מה ניתן לעשות בעזרת רפואה משלימה?

רפואה משלימה יכולה לעזור לרפא מגוון בעיות רחב. תפיסת היסוד של הרפואה המשלימה היא שחלק מהבעיות בגוף נוצרות מחוסר איזון בין חומרים או בנפש, ושניתן לרפא הרבה מהבעיות הבריאותיות שלנו על ידי החזרת האיזון. לדוגמא הומופאתיה שמתעסקת באיזון החומרים במינונים נמוכים בגוף שלנו כדי לעזור לנו להרגיש מצויין, או לימודי נטורופתיה שמתעסקים בתזונה.

התזונה היא חלק גדול מאוד מהאיזון בגוף ולכן מקצועות רבים בתוך הרפואה המשלימה גם מתעסקים בהחזרת האיזון דרך המזון שאנחנו אוכלים. הרפואה המשלימה נתמכת גם על הרפואה הקלאסית שעוזרת לזהות חוסרים ובעיות והיא מציעה פתרון נוסף לרפואה הקלאסית.

 

לסיכום-

רפואה משלימה היא רפואה שבאה לתת מענה נוסף לבעיות רפואיות מבלי להכניס חומרים לא טבעיים לגוף ואו להתערב בצורה פיזית. הרפואה לא באה להחליף את הרפואה הקלאסית אלא להשלים פתרון טבעי לאבחנות קיימות.

כשמה היא רפואה משלימה והיא דרך נוספת לשפר את המצב הבריאותי של הגוף ולטפל בחוסר איזון. אם אתם מעונייינים בללמוד את המקצועות השונים בעולם הרפואה המשלימה בואו למכללת פרדס חנה כרכור- שם הכל מתרכז למקום אחד.

לימודי נטורופתיה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים