כמה עוקבים צריך כדי לשים קישור בסטורי?

סטורי באינסטגרם הוא אחד האייטמים הנצפים ביותר ברשתות החברתיות. הוא זמין, נוח וקצר. הסטורי הוא המקום המושלם לשים בו קישור לאתר שלנו, לערוץ היוטיוב שלנו או לכל מקום אחר. לינק בסטורי הוא תופעה נפוצה אצל אושיות הרשת השונות. אז איך אנחנו מיישמים זאת בפרופיל האישי שלנו? מי יכול לשים קישור בסטורי ומה צריך לעשות בשביל זה?

 

מי יכול לשים קישור בסטורי באינסטגרם?

את הקישור המיוחל ניתן לשים כשנפתחת האופציה "SWIPE UP". אפשרות זו נוספת לחשבון האינסטגרם שלנו כשיש לנו 10 אלף עוקבים ומעלה. אינסטגרם מייעדת את האופציה לבעלי עסקים או לחשבונות בעלי תפוצה רחבה, ומאפשרת להם לקדם את העסק שלהם גם בסטורי. על ידי הזנת קישור בסטורי, יוכלו העוקבים להחליק מעלה ולהיכנס לסרטון בערוץ היוטיוב שלכם, לאתר או לעסק שלכם. כמובן, גם קניית עוקבים באינסטגרם, היא דרך לגיטימית להגעה אל יעד 10 אלפי העוקבים, שמשמש מפתח אל האפשרות להזנת קישור בסטורי.

 

קישור בסטורי באינסטגרם – היתרונות

כמובן, טרם נרכוש עוקבים חדשים, נתחקה אחר היתרונות הבולטים שבאפשרות להזין קישור בסטורי באינסטגרם שלנו. ראשית, קידום העסק. בעבר, על מנת לקדם את האתר האינטרנטי שלנו, היינו צריכים לבקש מאנשים לחפש אחר האתר במנוע החיפוש שלהם. היום, איבדנו את הסבלנות כשקיצורי דרך נמצאים בכל פינה. סריקת קוד QR, קישורים או כמובן, SWIPE UP. אפשרויות אלו, מעמידות בראש פירמידת השיווק את אלו שבכוחם להגיש את האתר לקהל היעד הרלוונטי בצורה הנוחה והמהירה ביותר. כך, קישור בסטורי באינסטגרם, הופך לכלי משחק בעל כוח רב. באמצעות הקישור, נוכל להגיש לעוקבים שלנו את הסרטון או את המוצר אותם אנחנו מעוניינים לשווק, בדרך הקלה ביותר. נוסף על כך, על ידי הזנת קישור בסטורי באינסטגרם, ניצור תנועה באתר או בערוץ היוטיוב שלנו. תנועה תמידית מגדילה את רמת הפופולריות של האתר או הערוץ שלנו, ומגבירה את החשיפה שלנו בצורה טבעית.

 

האם ניתן להזין קישור בסטורי גם ללא 10 אלף עוקבים?

בגדול, התשובה היא כן, אבל האופציות מסובכות ומורכבות וחלקן אף יעלו לנו כסף לכל קישור. האפשרות המרכזית היא שיתוף פעולה עסקי על ידי אינסטגרם. כלומר, באחת הגרסאות האחרונות, הוסיפה אינסטגרם פיצ'ר, המאפשר שיתוף פעולה ומיתוג עסקי. בבחירה באפשרות זו, נוכל לבחור איזה מותג לקדם ולאן אנחנו מעוניינים להפנות את קהל היעד. בשורה זו נוכל להזין קישור שיוצג בסטורי בצורת LEARN MORE"" הדומה ל- SWIPE UP. אופציה זו פתוחה לכל חשבונות האינסטגרם ללא קשר למספר העוקבים שלהם. החיסרון המרכזי באפשרות זו היא התשלום לאינסטגרם עבור כל סטורי. מלבד העלות עצמה, ברגע שאנחנו משלמים לאינסטגרם, היא מורידה מעט את החשיפה הרגילה של הסטוריז שלנו, על מנת שנשלם לה שוב. בנסיבות אלה, הקישור הקלאסי ממשיך להיות האפשרות הטובה ביותר.

סטורי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים