לא ייאמן! כך תהפכו לקוסמים במהירות

תמיד חלמתם להיות קוסמים ? אין ספק שרובנו כשהיינו קטנים חלמנו על היכולת לעשות קסמים ולהדהים אנשים ביכולות המרשימות שלנו. קיימים סוגים רבים מאוד של קוסמים, מנטליסטים, אמני חושים וכדומה אשר עושים פעולות של טריקים על המוח האנושי או חפצים ובכך משאירים אותנו פעורי פה ומוכי תדהמה.

אין ספק שתחום זה עמוק מאוד וקשה ללמוד אותו על רגל אחת, אך ישנם כמה טריקים ודרכים ללמידה מהירה שיהפכו אתכם לקוסמים גדולים בעיניי הסביבה שלכם. אם גם אתם תמיד ניסיתם להבין מה עומד מאחורי הטריקים הגדולים ? הוסיפו לקרוא.

 

מה בין קוסם לאמן חושים

חשוב ראשית לעשות הבדלה בין התחומים השונים – בין אמן חושים לקוסם וזאת בכדי למקדם אתכם מה בדיוק הוא זה שאתם רוצים ללמוד. תחום הקוסמות הינו תחום היסוד של כל אומנויות הבמה השונות הקשורות בתעלולים ומשחק עם התודעה האנושית.

אם אנחנו חוזרים אחורה שנים בהסטוריה אנחנו מגלים שהשימוש בקוסמות אז היה תעמולות סביב רצון להיות סוג של אל ולהשפיע על חיי אנשים, וזאת בדמויות של כשפים וכדומה. כיום, תחום זה הרבה יותר הגיוני וכולנו כבר יודעים שאין דבר כזה קסם אמיתי ושבסך הכל מדובר בתרגול ארוך שנים של מיומנויות שונות.

הקוסמים כפי שרובנו מכירים אותם, מתעסקים בתעלולים המתרחשים על חפצים שונים וזאת תוך שימוש בזריזות ידיים וטריקים וויזואלים שונים. אמן חושים מתעסק בתעלולים המופעלים על המוח האנושי ומתבסס על הרגלים והתניות קבועות שלו ובכך יוצר תחושה שקוראים לנו את המחשבות. באתר של אמן החושים ירון זיגי תמצאו עוד מידע.

 

איך לומדים להיות קוסם במהירות רבה

כפי שצויין, תחום הקוסמות הינו תחום שיש ללמוד ולהעמיק בו רבות עד שמגיעים למצב ששולטים בו. אמן קוסמות טוב הוא אמן שהידע שלו מספיק מעמיק ואיכותי שהוא מסוגל להגות טריקים בעצמו ולבצע אותם על הקהל שלו. קוסמים לרוב שואבים את הידע שלהם מספרים, הרצאות וסדנאות שונות בארץ ובעולם.

אין סוף לכמות הידע שאפשר לרכוש. בנוסף, הרבה מהקוסמים הופכים להיות שוליות של אמנים ותיקים ובכך לומדים לעומק את סודות המקצוע. קוסם לעולם לא יגלה את סודותיו אלא אם כן יסמוך על האדם הפונה אליו. אם אתם רוצים להיות קוסמים חובבנים, מומלץ לכם מאוד למצוא קורס איכותי וקצר שיעניק לכם כמה טריקים שתוכלו ללכת איתם שנים.

אין ספק שהידע של רובנו בקוסמות שואף לאפס, כך שגם אם תלמדו מעט – תרשימו הרבה את הסביבה שלכם ביכולות שרכשתם. בארץ ישנם קורסים רבים ואיכותיים הנפרשים על שבועות ארוכים, חודשים או גם קורסים קצרים של כמה ימים – הכול תלוי בכמה תרצו להקדיש לכך זמן. ישנם טריקים רבים שניתן ללמוד מהאינטרנט שגם הוא עשיר מאוד בידע זמין. כל שצריך זה כוחות רצון והתמדה.

קוסם

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים