איך אני יכול לבדוק אם בן הזוג שלי בוגד בי בזמן העבודה?

מרגישים שבני הזוג מסתירים מכם מידע? מתנהגים בצורה מוזרה? חושדים כי הם מנהלים מערכת יחסים מקבילה? מדובר בתחושה שהיא בלבד עשויה לפגוע במערכת היחסים, שלא לדבר על הביטחון העצמי שיורד והחשדנות המתגברת. מעל רף מסוים של חשד ואי קבלת תשובות לשאלותיכם, יתכן ויש מקום לבירור מעמיק יותר על ידי שימוש בחוקרים פרטיים שיתנו מענה לשאלותיכם. 

 

ביסוס החשדות האישיים לחוסר אמון

מערכות יחסים תמיד היו ויהיו נושא מורכב. חשדות העולים במסגרתן מעצימים את המורכבות ועלולות להוביל לקונפליקטים. טרם הסקת מסקנות אודות הסיבות לחוסר האמון בבן או בת הזוג, יש מקום לבדוק מול עצמנו האם יש לנו בסיס מספיק חזק לחוסר האמון. אם ענינו על שאלה זו בחיוב, אנו כנראה מוכנים לשלב הבא – לנסות ולאמת את החשדות שלנו. במידת הצורך אפשר לפנות לחוקר פרטי לביצוע מעקב בני זוג.

 

קבלת החלטה על משרד חקירות מתאים

חשד בבני הזוג מוביל לחוסר נעימות וחוסר נוחות, ואנו רוצים לשמור את המידע לעצמנו. לכן, כדאי לבחור חוקר פרטי מתאים, שישמור על דיסקרטיות מוחלטת ועל הפרטיות שלכם כמבקשי החקירה. חשובה מכך היא השמירה על המידע המושג במהלך החקירה בין משרד החקירות לבין הלקוח בלבד. בנוסף צריך לוודא כי מדובר בחוקר פרטי עם ניסיון מקצועי מוכח שיוכל לסייע לכם בפתרון התעלומה.

 

מסירת מידע שלם ומקיף אודות בן הזוג

חלק חשוב מביצוע חקירה מוצלחת הוא איסוף מידע מתאים. לכן, בבואכם לפגישה עם חוקר פרטי לצורך בדיקה אם בן הזוג בוגד, חשוב למסור כל מידע שיכול לקדם את החקירה גם אם הוא מביך או אישי מאוד. במידה ובידכם מידע אודות הצד האחר לבגידה, חשוב שתמסרו מידע זה גם כן. דיוק במידע יוביל אתכם לתוצאה טובה יותר ולעיתים זמן החקירה יתקצר.

 

שיטות פעולה של משרד החקירות

במקרה של בגידה בזמן העבודה, החקירה תתמקד במקום עבודתו של הנחקר ובסביבת מקום העבודה. בידי החוקר יהא בשלב זה מידע אודות שעות העבודה, מקום העבודה ופעילות צפויה לאחר שעות העבודה. החוקר ינסה לבחון האם המידע שבידיו תואם את פעילות הנחקר.

בשלב מאוחר יותר עשוי החוקר ליצור קשר עם הנחקר באופן סמוי, וכן לעשות שימוש באמצעים טכנולוגיים כדי להתחקות אחר פעולותיו ולהשיג את המידע המבוקש.

 

סיכום

בגידה של בני זוג הינה אירוע משמעותי בעל פוטנציאל נפיץ ביותר. לצד בחירה במשרד החקירות המתאים ביותר, חשוב שנהיה מוכנים לקבלת מידע התואם את החשדות בגינם יצאנו לדרך. מצד שני, חקירה יכולה להוביל למצב בו נגלה שחשדנו לשווא וזוהי אפשרות טובה יותר להפיג את החשד. למרות היצרים הברורים כשמתעוררים חשדות אלה, כדאי לדרוש מהחוקר הפרטי לפעול על פי חוק כדי שתוכלו לעשות שימוש בתוצרי החקירה.

מעקב בני זוג

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים