איך ללמוד להכין תמונה על קנבס

הקנבס נכנס לחיינו בסערה בשנים האחרונות.

ניתן לראות אותו כמעט בכל מקום עם תמונות מודפסות על גביו.

הדפסת תמונות על קנבס בכלל והדפסת תמונת קנבס לסלון בפרט הינה מתנה מרשימה, יצירתית, מתנה מעניינת ואיכותית כזו שגם כיף מאוד לקבל וגם כיף מאוד לתת.

אם אתם רוצים להדפיס תמונות על קנבס אתם צריכים לדעת קודם כל כיצד לעבוד עליהן, לתקן אותן, לעצב אותן ולהוסיף להן אפקטים מרשימים בכדי שתוכלו בסופו של דבר להדפיס אותן.

כיצד מכינים את התמונות? עם פוטושופ, כמובן, תוכנת עריכת התמונות המפורסמת והמתקדמת ביותר בעולם.

עם פוטושופ תוכלו לקחת כל תמונה שלכם ולהפוך אותה ליצירת אומנות של ממש.

 

אז מה היא בכלל תוכנת פוטושופ?

פוטושופ (Photoshop),  הינה תוכנה מבית אדובי (Adobe), הלוא היא אחת מחברות תוכנות הגרפיקה המתקדמת ביותר בעולם. החברה השקיעה ומשקיעה משאבים רבים בפיתוח תוכנות בכלל ופוטושופ בפרט ומשחררת גרסאות חדשות (עדכוני תוכנה) אחת לתקופה. בנוסף, החברה מספקת גם תמיכה למשתמשים בכל מוצריה, מעין מסגרת של אחריות ללקוח. פוטושופ היא התוכנה המובילה בשוק, עולה בעשרות מונים על כל תוכנות העריכה המתחרות בעיקר בגלל הפשטות שלה ובשל מגוון הכלים הנרחב שהיא מספקת למשתמשיה.

 

לעבוד עם פוטושופ

אם ברצונכם לבצע הדפסת תמונות על גבי קנבס, פוטושופ היא התוכנה איתה אתם צריכים לעבוד. מעבר לעובדה שהיא תוכנה אשר מספקת תוצרים מרשימים, היא גם תוכנה שנוח מאוד לעבוד איתה. במהלך העבודה עמה מתגלים כל הזמן עוד ועוד כלים ואפקטים שונים אשר היא מספקת, וככל שנוברים בה יותר ויותר לעומק מצליחים לייצר תוצאות מקצועיות ומיוחדות יותר. לא לחינם היא תוכנת ברירת המחדל של הצלמים, המעצבים הגרפיים ושל אנשי מקצוע נוספים הזקוקים לתוכנת עריכת ועיבוד תמונות. פוטושופ היא התוכנה המובילה בעולם לעיבוד תמונות ועריכתן.

 

העבודה עצמה עם פוטושופ

פוטושופ הינה תוכנה ייחודית שבה העבודה מתבצעת בשכבות. כלומר, במהלך העבודה, מתווספות שכבות על גבי שכבות וניתן לעבוד עליהן במקביל, ובסופו של דבר לאחד את כולן יחדיו ולהפיק את התוצאה (התמונה) המבוקשת. אם ישנה טעות במהלך העבודה אין צורך להתחיל מהתחלה, אלא, ניתן למחוק רק את השכבה בה נעשתה הטעות. אם מקבילים זאת לעולם הפיזי, שכבות הן מעין סוג של שקפים שמונחים אחד על השני ועל כל אחד מהם מצויר ציור כלשהו, כשבסופו של דבר כאשר מאחדים את כולם מתקבל ציור אחד, ואם ישנה בעיה עם אחד השקפים פשוט מחליפים אותו.

לסיכום, אם טרם התנסיתם בעבודה עם פוטושופ, זה בדיוק הזמן להתחיל לעשות זאת ביעילות,בנוחות ובקלות בעת עריכה ועיבוד של תמונות.

 

ציירת

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים