לומדים לגדול – הכל על בחירת מאמן התפתחות אישית

הבנתם שהגיע הזמן לעשות שינוי בחייכם כדי להתקדם לקראת המטרות שלכם ולממש את הפוטנציאל העצום שטמון בכם? כל הכבוד, לא כולם מגיעים למקום הזה. עכשיו זהו השלב שבו אתם צריכים להתחיל לחשוב כיצד לעבור את התהליך. אם ברצונכם להיעזר בהדרכה חיצונית, כדאי לבחור במאמן התפתחות אישית שילווה אתכם שלב שלב- עד השגת המטרות שלכם. אז מדוע כדאי לבחור במאמן אישי לתהליך החשוב הזה וכיצד לעשות זאת?

 

מהו תהליך התפתחות אישית?

בתהליך זה אתם מתבוננים בעצמכם, רואים מה החולשות ומה החוזקות שלכם, מנסים להבין כיצד הגעתם לאן שאתם היום ומה המקום אליו אתם רוצה להגיע בעתיד. אפשר להגיע אל תהליך התפתחות אישית בזמן משבר אישי, או לאחר שנים של חוסר סיפוק, או פשוט בנקודה בזמן בה אתם מרגישים שאתם צריכים דחיפה נוספת בכדי להגשים את החלומות והמטרות האישיות שלכם.

באמצעות תהליך זה תוכלו להוציא מחייכם דברים שלא מקדמים אתכם והרגלים רעים שאתם רוצים שיפסיקו, ובמקום תוכלו להכניס פנימה חשיבה חיובית, ביטחון עצמי, מוטיבציה ואנרגיות חדשות.

מאמן להתפתחות אישית

מדוע כדאי לעבור תהליך התפתחות אישית עם מאמן?

אחד הקשיים שאנחנו מתמודדים איתם במהלך החיים הוא שקשה לנו להסתכל על עצמנו באמת. קודם כל, יש לנו תפיסות בנוגע לעצמנו שפיתחנו לאורך השנים שחלקן כבר לא בהכרח נכונות. דבר שני, תמיד קשה להתבונן בנו מהצד מאחר ואנו מעורבים מאוד בחיים שלנו וקשה לנו לראות את התמונה הגדולה ולהיכנס לפרופורציות. לכן כדאי מאוד להיעזר בגורמים חיצוניים שיוכלו לראות דברים שאנחנו לא רואים ולהביט בדברים כפשוטם.

סיבה נוספת מדוע כדאי לחפש המלצה על מאמן התפתחות אישית ולהתקדם איתו היא שמדובר באנשי מקצוע שצברו ניסיון רב לאורך השנים ויוכלו להעניק לכם מהידע, הכלים והמיומנויות שלהם בכדי לקדם אתכם בתהליך ההתפתחות האישית שלכם. הם יידעו טוב יותר כיצד להתאים לכם את תוכנית האימון בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתהליך בזמן הקצר ביותר. תמיד כדאי להיעזר באנשי מקצוע טובים.

 

איך לבחור מאמן התפתחות אישית?

אם החלטתם לעבור את תהליך ההתפתחות האישית שלכם, הגיע הזמן גם לבחור את המאמן שיתאים לכם בצורה הטובה ביותר.

קודם כל, כדאי לחפש ולבקש המלצות מאנשים אחרים. אין כמו חוויות אישיות מאנשים שעליהם אתם סומכים בכדי לוודא שמדובר באדם מקצועי שיודע לעזור ולכוון בתהליך שלכם. אם מספר אנשים חוו תחושת הצלחה בעקבות מפגשים עם מאמן- זה אומר שיש סיכוי גבוה יותר שגם אתם תחוו זאת.

דבר שני, חשוב לבחון את החיבור האישי. תהליך התפתחות אישית ידרוש מכם להיפתח ולדבר על עצמכם, מה שאומר שייווצר קשר אינטימי. לכן חשוב לבדוק האם התקשורת שיש לכם עם המאמן היא נעימה, טובה ומקדמת.

מאמן להתפתחות אישית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים