לומדים פוקר: כל מה שכדאי לדעת מא' ועד ת'

פוקר הוא אחד ממשחקי הקלפים הפופולאריים ביותר והוא משוחק על ידי מאות מיליונים ברחבי העולם. על אף שמדובר במשחק שחוקיו פשוטים לכאורה, מעורבות בו יכולות מגוונות כמו יכולת איפוק, בניית אסטרטגיה, היגיון ועוד. רוצים להיות חלק מהמשחק שסחף את העולם? הגעתם למקום הנכון.

 

קודם כל, היכן משחקים?

כיום קיימות אינספור פלטפורמות משחק שהופכות את עולם הפוקר לנגיש עבור כל אדם שרוצה לנסות את מזלו בתחום. ראשית, ניתן למצוא קבוצות משחק וחובבים באמצעות חיפוש באינטרנט, או פשוט לפנות לקבוצת החברים ולארגן מפגש קלפים. אם ברצונכם להוסיף הימורים למשחק, קיימים אתרי אינטרנט רבים המציעים לשחק ולהמר בכסף.

אחד האתרים הפופולאריים ביותר הוא bet365 ישראל בו ניתן לשחק במגוון סגנונות ולהמר גם בסוגי הימורים נוספים. במידה וברצונכם לשחק רק להנאתכם, ניתן למצוא אפליקציות חינמיות בהן ההימורים מתבצעים במטבעות משחק.

קודם כל, היכן משחקים

מטרת המשחק

פוקר משוחק אך ורק כמשחק הימורים, ופעולת ההימור היא זו שקובעת בסופו של דבר את דמות המנצח. בכל תור יכול כל שחקן בשולחן לבחור כיצד הוא מהמר, אם להעלות את ההימור, להשוות או לפרוש מהמשחק. מטרת המשחק היא להרוויח כמה שיותר כסף והשחקנים יעשו זאת באמצעות הימורים לפי תחושותיהם האישיות.

אפשר להגיד שהמנצח במשחק הוא מי שהרוויח את כמות הכסף הגבוהה ביותר, אך ניתן גם לפרוש במהלך המשחק במידה ושחקן מרוצה מהרווחים שכבר השיג או מפחד להפסיד כסף נוסף. המשחק מתנהל בתורות כאשר כל שחקן מחזיק בידיו כמות קלפים זהה והם גלויים רק לו. באמצעות קלפים "פתוחים" המונחים על השולחן, כל שחקן מקווה להשיג את סדרת הקלפים בעלת הערך הגבוהה ביותר בשולחן וכך לזכות בסכום כל ההימורים.

 

שיטות משחק ומהלכים מפורסמים

כאשר שחקן סבור שהוא מחזיק בסדרת הקלפים החזקה ביותר בשולחן, הוא ינסה למקסם את הזכייה שלו במספר דרכים. רבים מאמינים כי כאשר שחקן מחזיק ביד גבוהה, עליו להעלות את ההימור שלו וכך להכריח את שאר השחקנים להסתכן גם כן, אך פעולה זו גם טומנת סיכון מסוים היות והיא מעלה את החשד של שאר השחקנים שעלולים לפרוש.

שיטת משחק נוספת היא ניסיון ליצור "בלוף" ולשקר לשאר השחקנים באמצעות הימור גבוה בתקווה שהם יילחצו ויוותרו על הכסף שכבר על השולחן. היות והמשחק כולו בנוי על לקיחת סיכונים ופסיכולוגיה, היכולת לקרוא את שפת הגוף של היריב ולנחש את קלפיו גורלית להצלחה בפוקר. על מנת להתנסות בביצוע מהלכים וצבירת זמן משחק, ניתן להיכנס לאתר בט 365.

שיטות משחק ומהלכים מפורסמים

אז כיצד מתחילים?

על מנת להשתפשף ולהכיר טוב יותר את המשחק, מומלץ תחילה להיכנס לאפליקציות משחק חינמיות, בהן ההימורים הם על כסף וירטואלי בלבד. כאשר תרכשו מיומנויות וביטחון שיסייעו לכם להצטרף לשולחנות הימורים, תוכלו לעשות זאת בכל פלטפורמה שתבחרו. מומלץ כמובן להמר תחילה על סכומים נמוכים יחסית ולהימנע מסיכונים חסרי סיכוי.

 

סיכום

בנוסף לריגוש ולפוטנציאל להרוויח סכומים גבוהים, פוקר הוא פשוט משחק מהנה שמאתגר את יכולות האסטרטגיה וניהול הסיכונים של כל משתתף. על אף שמדובר רק במשחק, אנשי עסקים ומשקיענים רבים מעידים שהיכולות הנדרשות להצלחה בפוקר דומות ליכולות הנדרשות בעולם העסקים, וששחקני פוקר הם לרוב אנשים אינטליגנטים ומוכשרים.

לומדים פוקר כל מה שכדאי לדעת מא' ועד ת'

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים