לימודי משפטים וסטאז'

יש הרבה דברים המשפיעים על החיים שלנו כמו השאלה איפה שירתנו בצבא, אם מי אנו נמצאים בזוגיות, כמה כסף יש לנו, מהי הגנטיקה שלנו ועוד ועוד דברים הקובעים כיצד חיינו יראו לטוב ולרע.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי אולי הדבר החשוב ביותר בחיים הבוגרים של אדם מסוים זה השאלה איפה הוא למד ומה הוא למד.

לימודים גבוהים משפיעים על החיים שלנו בצורה עצומה מכיוון שהם קובעים כיצד יראו חיינו למשך שלושים השנים הבאות.

למשל אם למדתם משפטים אתם סביר להניח תעסקו במקצוע זה למשך שנים ארוכות.

אם למדתם הנדסת מחשב אתם תהיו מתכנתים למשך שלושים שנה ויש עוד הרבה דוגמאות אשר אי אפשר להתעלם מן החשיבות שלהם.

לכן יש משמעות אדירה לשאלה מה אתם לומדים ואתם חייבים להקדיש לכך מחשבה רבה.

 

האם כדאי לפתוח משרד או לעבוד במשרד קיים?

אם החלטתם ללמוד משפטים אנו חייבים לציין כי אתם נמצאים רק בתחילת הדרך. על רקע זה אנו חייבים לציין כי אם סיימתם ללמוד משפטים ועשיתם סטאז' אתם צריכים כעת להחליט איפה לעבוד. עולה השאלה האם כדאי לעבוד במשרד גדול, קטן, האם כדאי לעבוד במגזר הציבורי או שמא עדיף לנו לפתוח בכלל משרד? אם כן אין כאן תשובה אחת ויחידה יש אנשים אשר פתיחת משרד היא האופציה החכמה ביותר בשבילם. בשביל אנשים אחרים האופציה החכמה ביותר היא לעבוד במשרד גדול ואצל אחרים עדיף בכלל לעבוד במשרד ציבורי. כל מקרה לגופו ואין אמת אחת שאפשר להחיל אותה על כל ציבור עורכי הדין במדינת ישראל.

 

רוצים לעסוק במשפטים? זה מה שאתם חייבים לעשות

אם אתם רוצים להיות עורך דין מקרקעין או כל עורך דין אתם חייבים ללמוד את המקצוע באוניברסיטה או מכללה. עוד אופציה שעומדת לפניכם היא ללמוד את המקצוע בחו"ל ושם לקבל הכשרה כעורך דין ואז להגיע לארץ ולעבור מבחן מיוחד אשר יאפשר לכם להיות עורכי דין. אם אתם רוצים ללמוד בארץ עריכת דין הרי שאתם צריכים לדעת כי במקומות רבים נדרש שיהיה לכם פסיכומטרי ובלעדיו לא תתקבלו ללימודים. לאחר שהתקבלתם ללימודים אתם חייבים להבין כי כעת אתם צריכים להוציא ציון גבוה במבחנים וזאת בכדי להבטיח כי תתקבלו לאחר מכן לסטאז' במשרד איכותי וטוב אשר כדאי לעשות בו התמחות.

 

מהו המכשול הגדול ביותר שעומד בפני עורך דין עתידי?

הדרך לסיום ההכשרה כעורך דין היא מורכבת וקשה. לא רק שאתם צריכים לקבל ציונים גבוהים בעריכת דין אלא שאתם צריכים גם לסיים את בחינות ההתמחות. לאחר סיום ההתמחות יש מבחנים אשר אתם צריכים לעבור בכדי להיות עורך דין ואז לאחר סיום המבחנים הללו אתם תוכרו כעורכי דין. המבחנים הללו הם לא פשוטים בכלל וזה משהו שכדאי לתת עליו את הדעת.

 

מאזניים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים