לימודי ניסור עץ

לימודי ניסור עץ הם בדרך כלל חלק מהלימודים הכוללים של תחום נגרות. אם עיצוב רהיטים, בניית בתי עץ, בניית בתי נופש וצימרים, פיסול וחיתול מעניינים אתכם – לימודי ניסור עץ יכול להיות המסלול המושלם עבורכם.

עץ על אוטו

למה ללמוד לימודי ניסור עץ

  1. תחום מבוקש – ניסור בעץ הולך ונהיה יותר ויותר פופלארי. אנשים רבים מעוניינים בעיצוב ייחודי ומעניין, ולא כזה שנמצא בכל החנויות כמו ב"איקאה". על כן, כשהביקוש גובר, כך גם כמות העבודה והמשכורת עולה בהתאם.
  2. פיתוח אישי – בין אם אתם מעוניינים בלימודי נגרות ובלימודי ניסור עץ על מנת להתעסק בזה למחייתכם ובין אם אתם מעוניינים בלימודי ניסור עץ לצרכים אישיים, אתם תלמדו צעד אחר צעד איך לעשות את זה נכון. היכולת לעבוד עם עץ, הינה יכולת מדהימה אשר תשמש אתכם לשלל צרכים והיבטים
  3. יצירתיות – לימודי ניסור עץ, מאפשרים לכם לפתח ולהביא לידי ביטוי את היצירתיות שלכם.
  4. ריפוי ועיסוק – כששאלנו את חברת בול עץ ונגרים נוספים מדוע הם עוסקים בעבודה הזו, אחת הסיבות הנשמעות ביותר הן "זה הריפוי שלי". בזמן העבודה, הריכוז במשימה ובפעולת הניסור, גורם לשלווה וסיפוק אמיתי.
  5. לחסוך זמן  – בעזרת לימודים מקצועיים, הזמן שיקח לכם לבנות את הרהיט שאתם מעוניינים בו יתקצר בעד 500%. כאשר תכירו את הטכניקות, תתנסו, תתטעו ותלמדו, אתם תגלו כי רמת המקצועיות שלכם עולה מאוד.
  6. לחסוך כסף – בעזרת הלימודים, תוכלו לעצב ולבנות כמעט כל רהיט שתרצו. המשמעות היא – חסכון כספי עצום של אלפי שקלים.

 

כמה עולים לימודי ניסור עץ

לימודי ניסור עץ כוללים בתוכם שלל צרכים: ציוד, כלי עבודה, מורים מקצועיים, מתחם בטוח ועוד. על כן, העלות בדרך כלל נעה בין 4,000 שקלים לבין 11,000 שקלים.

העלות כמובן תלויה בבית הספר בו בחרתם, בהיקף השיעורים, ברמת המורים ובטכניקות הנלמדות.

 

מה לומדים בלימודי ניסור עץ

  • ידע תאורטי – ידע הוא הבסיס להכל. ידע בתחום ניסור העץ הינו כח פוטנציאלי. על מנת להתחיל ולעבוד, יש קודם כל להכיר את החומרים שעושים בהם שימוש, מה היתרונות והחסרונות של כל חומר, כלי עבודה וכלי מגן. בנוסף, הכרות עם שלבי הבנייה, התכנון והניסור, הן בגדר חובה, לפני שמתחילים ולעבוד
  • כלים פרקטיים – בקורס לימודי ניסור עץ וקורס נגרות בכלל, לומדים כלים פרקטיים לניסור. כיום, מצויים בשוק כלים רבים שניתן לעשות בהם שימוש בין אם פותחו בישראל, ביפן, בשוויץ או בארה"ב.
  • שימוש בציוד – במסגרת הקורס ישנה עבודה עם כלים ידניים, כלים חשמליים ועוד. הכלים הספציפיים שתעשו בהם שימוש תלויים בבית הספר שתבחרו.
  • תוצר סופי – במסגרת הלימודים, תקבלו פרויקט לעבודה. בעזרת הפרויקט תוכלו לשלב את הידע והכלים שרכשתם, לעבוד, להזיע, ללמוד ולהנות. כך שלאחר סיום הלימודים, תהיו עם התוצר הראשון שלכם בתחום, אשר יקנה לכם ביטחון להמשך העבודה.

קורס שיפוצים 5 לימודים עיקריים – לקריאה מלאה לחצו פה.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים