לימודי עיצוב פנים – מספר טיפים לפני שיוצאים לדרך

אם אתם מרגישים שנולדתם לעצב, ואפילו יכולות השרטוט שלכם הן יוצאות מהכלל, אתם עומדים להירשם ללימודי עיצוב פנים. בלימודי עיצוב הפנים אתם תלמדו את כל מה שיש להכיר לפני שיוצאים לעולם העיצוב האמיתי בחוץ. הנה מספר טיפים לפני שיוצאים לדרך. 

רגע לפני שיוצאים לדרך ונרשמים ללימודי עיצוב פנים, אנחנו רוצים שתיקחו בחשבון מספר דגשים. בשורה התחתונה, אנחנו רוצים שתוודאו כי בחרתם במסלול הלימודים הנכון. עכשיו, חשוב יהיה גם "לנקות" מעט לחץ מהנושא. סמכו עלינו, ההחלטה של להירשם ללימודים היא אינה החלטה הרת גורל. במילים אחרות, גם אם במהלך הלימודים אתם תחליטו שעיצוב פנים זה פחות בשבילכם, תמיד ניתן לפתור את זה ולבצע מעבר למסלול לימודים אחר.

 

האם לימודי עיצוב פנים הם בשבילכם?

בכדי להבין אם מסלול הלימודים של עיצוב פנים הוא בשבילכם, יהיה חשוב להבין במה מעצב הפנים עוסק. מעצבי פנים, בסופו של דבר, אמורים להתאים את עיצוב הפנים של המבנה לרוח, סגנון ורצונות הלקוחות. יחד עם זאת, הם גם צריכים לתת את האינפוט המקצועי שלהם.

הדגשים המקצועיים של מעצב הפנים, הם מה שיבדיל את העיצוב של המבנה מעיצוב של כל מבנה אחר. למשל, אם מעצב פנים מחליט להשתמש בצמחיה או עצים מלאכותיים במבנה, כנראה שבחירתו נתמכת בדבר כזה או אחר. יכול להיות אולי, שבאותו מבנה יהיה בעייתי לגדל צמחיה חיה מפאת מחסור באור ואוויר. במקרים שמעצבי פנים נשכרים בכדי לעצב משרדים במרתפים, הם יהיו עשויים להשתמש בצמחיה מלאכותית מסוגים שונים.

לימוד עיצוב פנים

 

מה עוד חשוב לדעת על לימודי עיצוב פנים?

חשוב לדעת שבמהלך לימודי עיצוב פנים, אתם למעשה מתבקשים לעסוק לא מעט בכל מה שקשור לשרטוט. בואו נגיד ככה, אם הייתם נרשמים ללימודי עיצוב פנים לפני בערך 10 שנים, הייתם כל היום רק משרטטים ומשרטטים עם עפרונות. אבל בימינו התמונה כבר אחרת, ישנן תוכנות שרטוט שונות שבהן משתמשים. 

במהלך מסלול הלימודים שלכם אתם תתבקשו לשרטט לא מעט בעזרת תוכנות שרטוט אלו. התוכנות בדרך כלל ידידותיות מאוד למשתמש, אבל אין ספק שצריך ללמוד אותן וזה לוקח זמן. זה מה שבעצם יקרה במהלך השנה הראשונה של מסלול לימודיכם, אתם תלמדו המון על תוכנות השרטוט השונות. 

ללימודים על איתור נזילות לחץ כאן

 

האם כדאי לי להתייעץ עם יועץ לימודי עיצוב פנים?

בעוד שחלק מהסטודנטים יודעים מגיל קטן מה הם רוצים ללמוד ו"להיות כשיהיו גדולים", חלק אחר מהסטודנטים צריכים ייעוץ לימודים. זה בסדר גמור, כל אחד מוצא את המסלול שלו בדרכים אחרות. אם אתם צריכים ייעוץ לימודי עיצוב פנים, אל תחשבו פעמיים – קבלו אחד. 

תפקידו של יועץ הלימודים הוא להכווין אתכם באופן הכי מדויק אמנם, אבל אף אחד לא מכיר אתכם כמוכם.

אם יש לכם ספקות כאלו ואחרות, קחו לכם כמה ימים של מרחק מהכול. אם תרצו, סעו אפילו לצפון הארץ או לחו"ל כדי לגלגל את המחשבות בראש. תחשבו על העניין ונסו לחזור עם תשובה. 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים