לימודי עריכת דין פלילי

מסלול לימודי משפטים הוא אחד ממסלולי הלימוד היותר נחשקים והיוקרתיים, ובהתאם, דרישות הקבלה אליוהן גבוהות ורבות.אחרי לימודי המשפטים, ידרשו הבוגרים לבחור את תחום ההתמחות שלהם. מבין התחומים נמצא גם תחום המשפט הפלילי. במאמר זה נרחיב על לימודי עריכת דין פלילי.

הליך בחירת ההתמחות

בסוף לימודי עריכת הדין, על הבוגרים הצעירים להתראיין ולהתמיין לקראת ההתמחות. בוגרים שבוחרים להתמחות במשרדי עורכי דין, ימצאו את עצמם מתלבטים בין מגוון רחב של משרדי עורכי דין בתחומים שונים ובגדלים שונים.

על מנת להפוך את הבחירה לקלה יותר, כדאי להתחיל ולחקור את תחום העניין שלכם עוד לפני ההתמחות. בין סוגי ההתמחויות תוכלו למצוא התמחות בדיני עבודה, התמחות בדיני מיסים, התמחות בדיני נזיקין, התמחות בדיני מקרקעין ועוד. אחד מהתחומים המבוקשים ביותר הוא בחירת לימודי עריכת דין פלילי, ובהתאם התמחות בו.

 

לימודי עריכת דין פלילי

בחירת לימודי עריכת דין פלילי היא בחירה שרבים נוטים אליה, היות והתחום מביא איתו תיקים מעניינים להפליא.אחרי לימודים מלאים של 3 שנים בתחום המשפטים, יתפנו הבוגרים לבחירת לימודי עריכת דין פלילי, הכוללים התמחות ומעבר מבחני לשכה. רק לאחר מכן יוגדרו כעורכי דין בישראל, ויוכלו להתחיל לעסוק במקצוע.

 

לימודי עריכת דין פלילי – השתבצות לעבודה

אחרי תקופת ההתמחות ומעבר מבחני הלשכה, תגיע תקופת חיפוש העבודה. בהרבה מהמקרים השאיפה של הבוגרים היא להשתבץ בעבודה במשרד בו הם עשו את ההתמחות שלהם, ולעיתים המצב באמת מתאפשר. אך במצבים אחרים, בהם לא מתאפשרת השתלבות במשרד ההתמחות בתור עורכי דין בעבודה ממגוון סיבות, צריכים הבוגרים לחפש לעצמם עבודה במשרד אחר.

היום, רבות האוניברסיטאות והמכללות שהקימו עבור הסטודנטים שלהן תאשל שירותי השמה. בעקבות ההבנה שמספר עורכי הדין גדל עוד ועוד משנה לשנה בכ-3,000 עורכי דין חדשים,ומציאת מקום עבודה הפכה להיות משימה לא פשוטה כלל, שירותי ההשמה של האוניברסיטאות והמכללות יודעים היום לסייע למאות סטודנטים למצוא את מקומם בשלב שלפני ואחרי ההתמחות.

 

משרד עורכי דין ינובסקי & טייב

התמחות לקראת תפקיד עורך דין פלילי יכולה להיערך במאות משרדים. אחד האתרים המומלצים להתמחות ולעבודה בתחום הוא אתר מרטינדייל, שם מתמחים במגוון תחומי המשפט הפלילי. תחומים כמו עבירות מין, עבירות הימורים, עבירות רצח, עבירות סמים הם רק חלק ממה שעושים במרטינדייל, ואם תחום המשפט הפלילי מעניין אתכם, המשרד הוא לחלוטין המקום בשבילכם.

בחרתם בלימודי עריכת דין פלילי? קחו בחשבון – צפויה לכם עבודה מורכבת וסבוכה, אך מתגמלת ומספקת עד מאוד.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים