איך ללמוד בחללי עבודה משותפים בזמן הקורונה

משבר הקורונה הנוכחי דורש מכולנו לערוך שינויים והתאמות באורח חיינו.

גם חללי עבודה משותפים מנסים כעת למצוא פתרונות ייחודיים לתקופה זו על מנת לאפשר את המשך פעילותם.

אם גם אתם רגילים ללמוד בחללי עבודה משותפים, קבלו מספר טיפים לשהייה בטוחה בהם בזמן הקורונה.

 

מהו חלל עבודה משותף?

חללי עבודה משותפים הם טרנד עסקי שהגיע אלינו מחו"ל וכבש במהרה ערים רבות בארץ. מספר חללי העבודה המשותפים הולך וגדל מדי שנה, כאשר עוד ועוד אנשים מתמכרים לשיטת העבודה הזו. במסגרת הקונספט, יחידים וחברות מתקבצים יחד בחלל גדול, מעוצב ומאובזר על מנת לעבוד וללמוד. סביבת חללי העבודה מאפשרת פרודוקטיביות מרבית יחד עם אווירה חברתית וצעירה. עם תחילתו של משבר הקורונה, חללי העבודה היו מהראשונים להיפגע. עצם הרעיון של התכנסות בחלל משותף מלחיץ אנשים בתקופה זו, בעוד סכנת ההידבקות בווירוס מוגברת. אך אל דאגה, שמירה על מספר כללים בסיסיים תאפשר לכם להמשיך וללמוד בחללי העבודה המשותפים גם בתקופה זו.

 

שמירה על ריחוק חברתי

למרות השהייה בחלל משותף, למעשה ניתן להפחית מאוד את סיכויי ההידבקות בווירוס על ידי כלל פשוט – שמירה על מרחק. הקפידו לשמור על לפחות שני מטרים בין אדם לאדם. גם כאשר אתם יושבים ללמוד יחד עם אנשים, נסו לא לשבת צמוד זה לזה. תוכלו להדפיס מספר עותקים של סיכומים או חומרי לימוד בכדי לשבת רחוק זה מזה ועדיין לדבר ולקרוא יחד. כמו כן, נסו להימנע כמה שניתן משימוש במתקנים המשותפים כמו המטבחון, למשל. זהו אזור המועד לפורענות משום שאנשים רבים שותים ואוכלים בו, דבר שעשוי לגרום להדבקה בווירוס.

 

שמירה על היגיינה

כלל נוסף פשוט אך חשוב ביותר הוא שמירה על ניקיון ועל היגיינה. חללי עבודה משותפים מחויבים כעת בחיטוי וניקיון מוגברים של כלל המתחם. נוהל זה תורם משמעותית להפחתת הידבקויות אך אינו מספיק כשלעצמו. עליכם לדאוג לניקיון והיגיינה גם בעצמכם ויותר מתמיד. רחצו ידיים מספר פעמים ביום. שמרו בהישג יד מגבונים לחיטוי וכן ג'ל אלכוהולי לידיים. הימנעו מלחיצות ידיים, חיבוקים או נשיקות. הקפידו על עטיית מסיכות – למרות חוסר הנוחות הפיזית שהן עשויות לגרום, הן הכרחיות למען שמירה על בריאותכם.

 

לסיכום

וירוס הקורונה דורש מכולנו לשנות את השגרה ולאמץ הרגלים חדשים. הרגלים אלה אולי מעייפים או מסרבלים, אך חשוב לזכור שהם הכרחיים לשם שמירה על בריאותנו. לשמחתנו, למידה בחללי עבודה משותפים עדיין אפשרית גם בתקופה מאתגרת זו. אם זהו המקום האופטימלי עבורכם ללמידה, אל תוותרו עליו אפילו כעת. שמרו על מרחק, על ניקיון ועל היגיינה ואל תתביישו אף להעיר לאלו אשר לא שומרים על הכללים. בעזרת מודעות, השתדלות ומאמץ משותף, נוכל להמשיך ולשמור על שגרה בטוחה.

 

חלל משרדי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים