איך ללמוד ללכת עם נעלי טרום הליכה?

אין דבר יותר מלחיץ בחיים מאשר להיות הורים.

הורים דואגים כל החיים לילדים שלהם והם חרדים שמא הילד לא יתפתח כמו שצריך.

ואכן אם נערוך סקר אנו נגלה כי הדבר שהכי מטריד הורים זה השאלה באיזה קצב הילד שלהם מתפתח.

ככל שהילד מתפתח יותר לאט כך אנו נהיה חרדים יותר וזה לא נתון בספק.

העניין הוא שהורים רבים לא מודעים לכך שהם יכולים להשפיע על התפתחות הילד ולדוגמא ללמד אותו איך ללכת בצורה הטובה ביותר.

אם אתם רוצים לזרז את ההליכה של הילד שלכם מה שאתם צריכים לעשות זה לקנות לו נעלי צעדה ראשון או נעלי טרום הליכה.

אם אתם רוצים שהילד שלכם ילמד איך ללכת עם נעלים אלו כל שאתם צריכים לעשות זה לשים את הנעליים על הרגליים של הילד והוא כבר יבין לבד איך ללכת.

 

האם להכריח את הילד ללכת עם נעלי טרום הליכה?

נאמר כי ניסנו בפעם הראשונה לשים את הנעליים על הרגל של הילד אך כעת הילד לא מוכן אפילו לשמוע על הנעליים הללו, מה אנו צריכים לעשות במצב כזה? אם כן אתם צריכים לצאת מנקודת הנחה שנעלי טרום הליכה הן דבר חיוני לילד ודבר העוזר להתפתחות של הילד וזה שווה המון. אם כן אם הילד מסרב ללכת עם הנעליים נסו לאחר מספר שעות לשים אותן שוב. כך תנסו כל יום וכל כמה שעות עד שהילד ייכנע ויסכים ללכת עם הנעליים וכך התפתחות ההליכה שלו תהיה הרבה יותר מהירה וזה שווה את המאמץ שלנו.

 

הילד לא רוצה ללכת עם הנעל? אל תריבו אתו אלא היו חכמים

כמובן שאם הילד מסרב לשים נעלי טרום הליכה אנו חייבים להתנהג בחכמה במצב כזה. אסור לריב עם הילד מכיוון שכך הוא רק יתחפר יותר בעמדה שלו וכך יהיה לנו קשה יותר לשכנע אותו לשים את הנעליים. מה שאתם צריכים לעשות זה להסביר לילד זה דבר כיפי, מהנה ומרגיע וכי יש יתרונות עצומים לנעלים. אתם יכולים להראות לילד או לילדה כי גם אמא וגם אבא הולכים כל הזמן עם נעליים ושזה דבר מאוד כיפי. בסופו של דבר זכרו כי הנעליים מאוד מועילות לילד ולכן כדאי להתעקש ולשים אותן על כף הרגל של הילד ולא לוותר על זה.

 

וודאו כי הנעל מיוצרת בצורה הטובה ביותר שיש

עוד נקודה שאנו חייבים לציין כי יש משמעות לשאלה איזה חברה מייצרת את הנעליים. אתם צריכים לוודא לפני קניית הנעליים כי היצרנית של הנעליים היא הטובה בשוק וכך להבטיח כי הנעליים תהיינה ברמה גבוהה. ככל שהנעליים יוצרו בצורה יותר טובה כך הילד יאות יותר ללכת עמן וזה משהו שכדאי לקחת אותו בחשבון.

 

רגל

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים