למדו מהם התכשיטים הכי מתאימים לגבר

ב2024 כבר אפשר להגיד – תכשיטים זה לא רק לנשים! כן, זה בסדר להודות: גם גברים רוצים להרגיש יפים ונחשקים. לפעמים אין כמו להתחדש בתכשיט יפה כדי לגרום לנו להרגיש יפים. היום אנחנו יכולים לראות יותר ויותר גברים הולכים עם שרשרת נוצצת, צמיד מגניב, טבעות גבריות ולפעמים אפילו עגילים. ללכת עם תכשיט יפה יכול להפוך כל הופעה הכי יומיומית למשהו מיוחד.

תכשיט טוב, מדויק ובסטייל המתאים יכול לשדרג כל חולצה. אז גברים אם חשקה נפשכם לשפר את הלוק שלכם, תכשיט מגניב זה בדיוק בשבילכם. ונשים אם בא לכם לפנק את הגבר שלכם במתנה מיוחדת תקנו לו איזה שרשרת יפה או צמיד מדליק. אז מה הן הדרכים הטובות ביותר לאבזר הופעה גברית מדליקה ואיזה אקססוריז ותכשיטים הם הלהיט של העונה?

 

שרשראות

.היום תוכלו לראות הרבה יותר תכשיטים לגבר מפעם, שרשראות הן בהחלט הפריטים המנצח. הנה כמה דוגמאות לשרשראות מהממות: שרשרת כסף נוצצת, שרשרת זהב דקיקה או שרשרת עם תליון, היום יש אפילו שרשראות עם כיתוב מגניב באנגלית או בעברית.

לשרשראות יש מספר יתרונות – הן הופכות כל מראה גם הפשוט ביותר ליפה. הן ממסגרות את הפנים ולפעמים ממש מדגישות את החלקים היפים של הפנים. הן מושכות תשומת לב אך לא יותר מדי ואם יש להן תליון מגניב או אפילו טקסט הן הופכות ממש להצהרה אופנתית. לדעתנו זו ההמלצה הכי לוהטת בתחום התכשיטים לגבר.

שרשראות

טבעת

ולא, אנחנו לא מדברים רק על טבעת נישואין, להפך! טבעת מגניבה כסופה וקצת גדולה יכולה להיות ממש גברית ומדליקה. הרבה נשים נמשכות מאד לידיים גבריות ולכן טבעת יפה יכולה למשוך את תשומת הלב לידיים ולהדגיש אותן. טבעת יפה יכולה להיות מאד סולידית ודקיקה. עבור הרבה גברים טבעת עבה עם חריטה מגניבה יכולה להיות מאד מחמיאה.

 

צמיד

צמיד הוא תמיד קצת פחות מובן מאליו כשאנחנו חושבים על תכשיטים לגבר, אבל האמת היא שצמיד יכול להיות אקססורי מהמם ושדרוג מדליק לכל מראה. דווקא בתחום הצמידים לגברים יש המון אופציות. צמיד גברי יכול להיות כסוף וקצת עבה, או זהוב ודק. אך גם צמיד מעור או דמוי עור יכול להיות בטוב טעם ולשדר מראה קצת קשוח אבל גם קלאסי. נוכל לראות בשוק אפילו צמידי חרוזים בצבעים כהים שעושים את העבודה.

 

עגילים

תכשיט שהוא קצת יותר למביני עניין ולמי שרוצה לקחת את האקססוריז עוד צעד קדימה. נכון שגברים עם עגיל זה משהו נדיר יותר ואולי יש לו קצת ניחוח מהניינטיז אבל עגיל חישוק קלאסי ובטוב טעם יכול להיות ממש יפה על גברים. אז אם בא לכם להתהדר, להתחדש ולשדרג את המראה שלכם – תכשיט זה בדיוק הכיוון. אתם תראו שאחרי שתתרגלו לא תוכלו לצאת מהבית בלי איזה שרשרת יפה או צמיד מגניב.

תכשיטים מיועדים לגבר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים