למה חשוב ללמוד הכל על אחסון אתרים לפני שבוחרים חברה?

אם יש לכם עסק חדש ורק עכשיו סיימתם לבנות אתר אתם בטח חושבים שהכול מאחוריכם, אבל למעשה השלב החשוב ביותר עוד לפניכם.

כמובן שחשוב להשקיע בחברת בניית אתרים טובה שתעצב לכם אתר נוח, יפה, שיווקי ונגיש, אבל חשוב יותר לבחור בחברת אחסון אתרים מקצועית שתעניק לכם שרת יציב וחזק

ומהירות גלישה גבוהה.

אם אתם רוצים לבחור נכון כדאי לכם לקרוא את הכתבה הבאה שתיתן לכם כלים מצוינים לבחירת חברת אחסון אתרים.

 

ידע שווה כוח

בכל תחום שאתם רוצים להתמקצע בו בחיים כדאי לכם לרכוש כמו שיותר ידע. ידע מעניק לכם את הכוח הדרוש כדי לבצע החלטות נכונות. בלעדיו אתם יכולים לבחור בחברת אחסון אתרים מסוימת, וכלל לא לדעת שיש חברות במחיר זהה או נמוך יותר שיספקו לכם שירות טוב יותר. אם תחקרו את השוק יש סיכוי נמוך יותר שתטעו בבחירה. כמו כן, אתם תדעו להבחין אם חברה מסוימת מציעה לכם תנאים טובים או לא.

 

מהירות גלישה – פרמטר בדירוג של גוגל

כל חברת אחסון אתרים מחזיקה בשרת שונה, ולכל שרת יש מהירות גלישה אחרת אותה הוא מספק לאתרים שמאוחסנים בו. ידוע כי מהירות גלישה היא פרמטר חשוב בדירוג של גוגל – כלומר, אם אתר עולה במהירות ופועל במהירות הוא יעלה בדירוג וכך יופיע גבוה יותר ברשימת התוצאות של הגולשים. כמו כן, גולשים אוהבים להיכנס לאתר מהיר, ואף לא ישובו שנית לאתר איטי – מה שבטוח יוריד לכם את הרווחיות של העסק.

 

אתר ללא תקלות

כל שרת עמיד ברמה אחרת, לכן כדאי לכם מאוד לבחור בחברה מומלצת ופולרית שהשרת שלה חזק ושתוכל לספק לכם אתר יציב וללא תקלות. בנוסף, חברה טובה יודעת להתמודד היטב במידה ויש תקלה ולא תותיר אתכם ללא אתר למשך זמן רב – מה שעלול לפגוע בעסק שלכם. אם תקראו הרבה על התחום תוכלו לבדוק איזה חברה יכולה לענות לכם על צורך זה.

 

להראות רצינות ומקצועיות עסקית

אם אתם רוצים להראות למתחרים שלכם או ללקוחות שלכם שאתם רציניים אתם צריכים שהאתר שלכם יעבוד היטב. כמו כן, בחירת חברה פופולרית מעידה על הנחישות שלכם ועל היכולת שלכם להציב רף גבוה בניהול העסקי. אם תבחרו בחברות הטובות ביותר לעבדו איתם אתם תהפכו באופן לא מודע לחברה טובה גם בעצמכם.

 

לסיכום

כיום לכל עסק חדש צריך להיות אתר שייצג אותו כראוי באינטרנט, אחרת הוא לא ישווק בצורה טובה. ולכל אתר צריך שיהיה חברת אחסון אתרים שמאחסנת אותו בשרת שלה, וכדאי שזו תהיה חברה טובה. לכן, חשוב שתלמדו היטב על התחום לפני שאתם בוחרים בחברת אחסון אתרים שתייצג אתכם ושתנהל את האתר שלכם. מאחלים לכם בהצלחה!

מסך

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים