איך למתג את העסק שלך בצורה הטובה ביותר בעזרת ביגוד?

יש לכם עסק ואתם באמת אוהבים אותו ומשקיעים בו ובלקוחות שלכם? נהדר! להיות בעלי עסק קטן או גדול זו עבודה לא פשוטה אבל מאד מספקת. בין אם יש לכם מוצר מעולה או שאתם מאמני כושר, ספורט או אפילו בעלות מכון יופי – אתם בוודאי יודעים שאחד הדברים הכי חשובים הוא הנראות של העסק בכל פן אותה אפשר ורצוי להשיג גם דרך מיתוג. 

 

מה זה בכלל מיתוג ולמה הוא חשוב?

מיתוג הוא אסטרטגיה שיווקית מאד חשובה שעוזרת לבדל את החברה או המוצר שלכם מהמתחרים, וגורמת לעסק שלכם להיות ייחודי. לכן חשוב שלעסק שלכם תהיה זהות מותג ברורה המתאימה לעסק ומייצגת אותו נאמנה. חשוב שהמיתוג יהיה מגניב רענן ובעיקר – תופס את העין. בכל שלב התפתחות של העסק שלכם חשוב לחשוב על המיתוג שלו. מיתוג טוב משדר חזות של עסק רציני, מקצועי ואמין. בנוסף מיתוג חכם ויפה מביא עוד לקוחות ומשמר את הלקוחות הקיימים.

חָשׁוּב

איך עובדים נכון עם מיתוג?

מכיוון שיש דרכים רבות לשווק לפרסם ולמתג עסקים עליכם למצוא את הדרך הכי נכונה עבורכם על מנת להשקיע את המשאבים שלכם במקום הנכון. עבור עסקים מסוימים יהיה חשוב להשקיע באפיקים מסוימים ואצל אחרים כיוונים אחרים יהיו נכונים יותר.

אתם צריכים לחשוב איך למתג את העסק שלכם. מה המשימה של העסק שלכם? איפה ״מסתובבים״ הלקוחות שלכם? ומה יעזור להם להגיע אליכם וגם לחזור? כך לדוגמא מומלץ לעסקים מסוימים למתג את העסק דרך ביגוד. זה אסטרטגיה מעולה, פשוטה ומאד וויזואלית שממש תופסת את העין ומשדרת מקצועיות ורצינות.

 

אז איך ולמה למתג את העסק שלך בעזרת ביגוד?

אנשים נמשים לוויזואליזציה. אנחנו חיים בעידן של גירויים ויזואליים לעיתים אפילו עומס של גירויים ולכן על מנת למתג עסק בצורה הטובה ביותר עלינו לייצר מותג שיש לו ערך ויזואלי – כשהלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים יראו אותו הם יזכרו בכם ובעסק המצוין שלכם. ואנחנו ממליצים בעיקר על חולצות! חולצה מגניבה יכולה ממש לקחת את העסק שלכם קדימה.

חולצות דרייפיט הן המומלצות ביותר כי לא רק שיתנו לכם הדפסה מקצועית על חולצה שנראת מעולה אלה גם שהחולצה מושלמת לאימונים. מדובר בחולצה מנדפת זיעה העשויה מ- 100% פוליאסטר, נוחה במיוחד המתאימות למאמני כושר, ספורטאים וכל סוג של עבודה פיזית. ללא מינימום הזמנה ואפשרות הדפסה של כל עיצוב ללא הגבלת צבעים.

תראו לכם שמישהי משתעשעת ברעיון להתחיל לעשות ספורט עם מאמן אישי, ובטיול בפארק היא רואה מאמן או מאמנת עובדים עם לקוחה וסגנון האימון מאד מוצא חן בעיניה. במידה והמאמן לובש חולצה עם מיתוג מעניין שתופס את העין, ומופיע על החולצה באופן ברור השם שלו או של העסק, היא תזכור אותו גם אחר כך.

הדבר יקל עליה למצוא את המאמן – בחיפוש זריז בגוגל היא תוכל למצוא אותו ליצור איתו קשר ולהתחיל תהליך משנה חיים. לפעמים אם המיתוג יפה או משעשע הוא גם יעלה חיוך על פניה. חולצה עם מיתוג נכון תגרום ללקוחות לזכור אתכם וליצור אתכם קשר. אז אם אתם מאמני כושר או ספורט זה הזמן לקחת את המיתוג שלכם עוד צעד קדימה!

עֵסֶק

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים