מהו תהליך פתיחת חשבון מסחר עצמאי בבורסה?

מספר המתעניינים בביצוע מסחר עצמאי בבורסה עולה מידי יום. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקראנו פוסטים בנושא זה שפורסמו בפלטפורמות שונות ברחבי הרשת. החלטנו שלא להישאר אדישים לביקוש ויצאנו לבדוק איך אפשר לפתוח חשבון מסחר עצמאי בבורסה. הישארו כאן ותגלו שזהו הליך פשוט שכל אחד יכול לבצע תוך זמן קצר.

 

השלב ה – 1: בחרו בחברה מפוקחת

נציג תחילה את ההליך הראשוני שיצריך מכם בירור אודות חבורת מפוקחות (כלומר, בתי השקעות). שכן, כל חברה צפויה להציע לכם תכנית אחרת. נדגיש שאין לנו המלצה על חברה ספציפית, אלא רק בקשה שתפנו לחברה מוכרת ומפוקחת, תוך בירור אודות הפרמטרים הבאים:

  • עמלות המסחר
  • דמי הניהול
  • סכום מינימלי לפתיחת החשבון

נדגיש שאינכם צריכים לעבור בין נציגי החברות השונות, כדי לקבל אינפורמציה עדכנית שנוגעת לפרמטרים אלה. שכן, מספיק שתיכנסו לפורטל פיננסי שמרכז את כל המידע במקום אחד.

חברה מפוקחת

השלב ה – 2: תתחילו בפתיחת החשבון

כעת אתם עשויים להחזיק בשמה של חברת השקעות שמתאימה לכם. אם כך, תצטרכו להיכנס לאתר החברה, לחפש את הלשונית פתיחת חשבון מסחר עצמאי בבורסה ולהצטייד ברישיון נהיגה או תעודה מזהה (סביר להניח שתמצאו את לשונית זו בקלות, במידה ותיכנסו לאתר של חברה מוכרת ומומלצת). בשלב זה תצטרכו למלא את פרטיכם האישים ולהוסיף שם משתמש וסיסמא. רק לאחר שתעשו זאת, תוכלו להפקיד את הסכום הראשוני להשקעה.

 

כמה זמן זה לוקח?

אתם לא צריכים לבזבז את כל היום על פתיחת חשבון מסחר עצמאי בבורסה. שכן, מדובר בהליך פשוט שיכול להתבצע באמצעות מחשב או טלפון נייד. בירור שערכנו בנושא העלה שההתקדמות הטכנולוגית מאפשרת להחזיק בחשבון המדובר תוך חצי שעה בלבד. ראוי לציין שגם הליך הקנייה והמכירה נחשב למהיר במיוחד. שכן, הוא צפוי לארוך פחות מדקה.

 

רוצים לקבל מידע נוסף? יש לנו הצעה עבורכם!

היכרות עם פתיחת חשבון המסחר העצמאי הינה עניין חשוב, אך זה לא מספיק. מי שרוצים לסחור בבורסה, צריכים להכיר מקרוב בכל האפשרויות ובמשתנים השונים. לכן, אנו מציעים לברר פרטים אודות קורסי מסחר מקצועיים שיאפשרו לכם להכיר מקרוב בבתי ההשקעות, ניירות הערך ואפשרויות המעבר בין הבנקים השונים לבית השקעות בחשבון מסחר עצמאי.

שימו לב – יש בתי השקעות שיעניקו לכם קורסי מסחר במחיר מוזל או ללא עלות לאחר שתפתחו אצלם חשבון מסחר עצמאי. קחו זאת בחשבון וצאו לדרך, כדי לבדוק את האפשרות המתאימה לכם ביותר מכל הבחינות.

 

לסיום

פתיחת חשבון מסחר עצמאי בבורסה הינו עניין פשוט למדי שמצריך 30 דקות פנויות ותעודה מזהה. עכשיו אתם יודעים איך תוכלו לבצע את ההליך, כך שנותר לכם רק לערוך סקר מקיף בנושא, שיאפשר לכם לבחור בבית השקעות המתאים ביותר עבורכם.

חשבון מסחר עצמאי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים