מהם הקורסים שניתן ללמוד במכללת פאר

מכללת פאר ידועה כמכללה שמציעה מגוון רחב של קורסים במרכז הארץ. לא מעט סטודנטים מחפשים פרטים אודות המכללה המדוברת ברחבי הרשת לאחרונה. אם גם אתם מחפשים מידע בנושא, כדאי שתקראו את המדריך הנוכחי ותקבלו את כל המידע שאתם זקוקים לו.

 

האופן שבו ריכזנו עבורכם את המידע

כדי שנוכל להציג בפניכם את הקורסים שניתן ללמוד במכללת פאר, יצרנו קשר עם מזכירות המכללה וביקשנו לשמוע פרטים מעמיקים אודות הקורסים הללו. הסברנו שאנחנו כותבים מדריך מקיף בנושא וחשוב לנו להציג את הקורסים עבור מי שיתעניינו בהמשך בלימודים מסוג זה.

אנו מוכרחים לציין כי הפנייה שלנו התקבלה בברכה והמזכירות במקום הקדישו לנו מזמנן כדי להציג לנו את כל המידע הנחוץ. זו ההזדמנות להודות להן על הזמן שהקדישו לנו.

 

קורס מספר 1 שניתן ללמוד במכללת פאר

רשימת הקורסים שמוצעים על ידי מכללת פאר הינה ארוכה להפליא. כדי שלא נעמיס עליכם במידע, בחרנו להעמיק בכמה קורסים נפוצים ביותר. הראשון שבהם הוא קורס הנהלת חשבונות. במכללה מציעים את שני הקורסים הבאים בנושא:

  • קורס הנהלת חשבונות סוג 1 ו- 2
  • קורס הנהלת חשבונות סוג 3

קורסים אלו מועברים על ידי מרצים מומחים בתחום שמספקים יחס אישי לכל סטודנט וסטודנטית. כך שאם תמיד חלמתם לעסוק בתחום הנהלת חשבונות, תוכלו להגשים את חלומכם באמצעות רישום לקורס זה במכללת פאר. כדי שתוכלו לעבור את הקורס, עליכם לעבור הכנה לבחינות הסמכה, להיות בעלי 95% הצלחה בבחינות הקורס.

 

קורס מספר 2 שניתן ללמוד במכללת פאר

הקורס השני הוא קורס חשבי שכר בכירים. אם יש לכם ניסיון בתחום, אתם יכולים לבחון את האפשרות להתקבל לקורס זה שצפוי לארוך כ- 170 שעות. קורס זה מיועד לאנשים שיש להם זיקה לכל נושא הכספים והשכר. אם תמיד חלמתם להיות באחד או יותר מהתפקידים הבאים, כדאי שתירשמו לקורס:

  • חשבים
  • אנשי כוח אדם
  • מנהלי חשבונות
  • מנהלים

 

קורס מספר 3 שניתן ללמוד במכללת פאר

קורס זה נקרא "קורס חשבשבת". מדובר בקורס שמטרתו להכשיר מנהלי חשבונות ומזכירות שיעבדו עם תוכנת ניהול החשבונות שנקראת "חשבשבת" וזו נחשבת לנפוצה ביותר בישראל. הקורס מיועד למנהלי חשבונות, מזכירות שרוצות להתקדם בתחום ומנהלות משרדים. כדי להתקבל לקורס זה עליכם להיות בעלי 12 שנות לימוד ולפנות מזמנכם כ – 136 שעות ללימוד הקורס.

 

קורסים נוספים שמוצעים על ידי מכללת פאר

כפי שציינו בפניכם קודם לכן, רשימת הקורסים ארוכה. כך שתוכלו ללמוד במכללה גם קורס הנהלת חשבונות מעשי, ימי עיון לחשבי שכר, קורס פריוריטי וקורסים נוספים שנוגעים לתחומי הנהלת החשבונות.

אם אתם מתעניינים בתחום זה, כדאי שתפנו למכללת פאר שנחשבת לטובה ביותר בתחום זה. מאחלים לכם הצלחה רבה בבחירת הקורס הבא שלכם ובלימודים, שתצליחו ותגיעו למשרה המיוחלת.

קורס הנהלת חשבונות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים