מה היא הדרך הטובה ביותר לכתוב ברכה?

לא מצליחים לחשוב מה לכתוב בתוך כרטיס הברכה שאתם רוצים לכתוב למישהו? לדעת מה לכתוב בכרטיס זה המומחיות שלנו, ויש לנו מאות סוגים שונים של כרטיסי ברכה ודברים שאתם יכולים לכתוב בכרטיס לכל אירוע או מצב שאתם צריכים. בעידן הדיגיטלי של ימינו של הודעות טקסט, מדיה חברתית ומיילים, הודעה פשוטה אך אישית תחובה בתוך כרטיס ברכה מוחשי היא דרך מתחשבת במיוחד לומר "אכפת לי, אני חושב עליך, תודה, או אפילו שמח יום הולדת". על כן הכנו עבורכם מדריך קצר שיעזור לכם להבין מה היא הדרך הטובה ביותר עבורכם לכתוב ברכה.

 

דרכים לכתיבת ברכה

כעת נפנה לסקור מספר דרכים לכתוב ברכה ברמה גבוה.

 

התחילו מטיוטה

לעולם אל תתחילו לכתוב על הכרטיס עד שיצרתם את המסר המושלם. זה יאפשר לכם לכתוב הודעה מושלמת. אתם יכולים למחוק קטעים שכתבתם שאתם לא אוהבים או אם אתם עושים טעות, אתם לא הולכים להרוס את כל כרטיס הברכה. כשאתם כותבים את ההודעה שלכם, אל תנסו לכתוב אותה בצורה מושלמת בפעם הראשונה. השתמשו בפיסת הנייר כדי לשרבט הערות שעולות לכם בראש, זיכרונות ששיתפתם או דברים שאתם הכי אוהבים בבעל השמחה. ברכות אלה לא חייבות להיות מושלמות, כפי שתגלו, לאחר שכתבתם מספר ברכות קצרות, תוכלו למזג חלק מהן כדי ליצור ברכה שנכתבה בצורה מהורהרת.

 

למה אתם נותנים להם כרטיס ברכה?

הדרך הקלה ביותר להתחיל ליצור את הודעת הכרטיס המושלמת היא לחשוב מדוע אתם נותנים להם כרטיס מלכתחילה. האם אתם מודים להם, שולחים להם איחולים או חוגגים את יום הולדתם? התחילו לעצב את המסר שלכם עם המטרה בראש. זה בדרך כלל עוזר להתחיל תהליך של זרימת רעיונות טובים.

מכתבים

קחו את הזמן

רוב האנשים עושים את הטעות שהם משאירים את משימת כתיבת הכרטיס לרגע האחרון. כשאתם בלחץ, המוח שלכם קופא כי אתם ממהרים ויש לכם לחץ של זמן על הראש. זה בדרך כלל מוביל לכרטיס ברכה כתוב בצורה גרועה עם פתגם גנרי כי זה כל מה שאתה יכול לחשוב עליו באותו זמן. כשיש לכם מספיק זמן לחשוב, אתם יכולים להיזכר בחוויות העבר או לחשוב על מה שאתם אוהבים באותו אדם או על משאלה עתידית עבורו.

 

אל תחשבו על זה יותר מדי

לפעמים אתם יכולים לחשוב יותר מדי על המשימה שלפניכם ולגרום לה להיראות מסובכת יותר ממה שהיא. בנסיבות מסוימות, כתיבת הודעה שאומרת בדיוק את מה שאתם רוצים לומר להם היא די והותר. זה מתאים במיוחד להודעות כרטיס תודה.

 

להוסיף נופך

דרך קלה לכתוב הודעה נחמדה היא להזכיר לאדם על זיכרון או רגע שחוויתם יחד. היזכרות בחוויות העבר ימלאו את מוחו ולבו של הנמען בזיכרונות נעימים, ומכיוון שרק אתם הייתם שותפים בחוויות אלו, זהו מסר אישי באמת.

 

אתר הברכות של המדינה

אם אתם מרגישים שאתם זקוקים למגע של מקצוענים שיכולים לקחת את הברכה שלכם לשלב הבא, האתר של עשר מעשר ברכות 10/10, מציע לכם מגוון פתרונות לכתיבת ברכה מושלמת לכל מאורע

מכתב

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים