מה היא מכונת ואקום?

מכונת ואקום היא פתרון מושלם עבור אנשים שזקוקים באופן די דחוף לאטום דברים שונים בשקיות. אוכל, תבלינים, ובמיוחד ירקות ופירות מאוחסנים טוב יותר בשקיות שנאטמו במיוחד באמצעות מכונת ואקום. אשר דואגת להוציא את כל האוויר מהשקית וליצור ואקום שיעזור לכם לשמר את מה שתבחרו לאחסן בשקית אטומה בואקום. כעת שמכונות ואקום ביתית זמינה לרכישה, גם אתם תוכלו לאטום מה שבא לכם בפחות מחצי דקה.

 

האם כדאי לאטום בואקום?

בין אם אתם קונים מזון בכמויות גדולות, מקפיאים מנות קטנות להכנת ארוחה או אחסון מזון ותבלינים לאורך זמן, איטום ואקום שווה את זה. זה עוזר לרוב המזון להתיישן באותה מהירות שהוא יתיישן במיכל לא אטום, וגם עוזר למנוע צריבה במקפיא, מה שמשפיע על הטעם והמרקם של המזון או התבלינים שתבחרו לאחסן בשקית ואקום. באופן חד משמעי איטום בואקום מאריך את חיי המדף של מוצרים ומומלץ במיוחד בכל הנוגע לצמחים מיובשים. אשר זקוקים לאווירה הסטרילית שנוצרת בואקום.

מכונת ואקום

איך זה עובד ?

מכונות ואקום פועלות על ידי הוצאת אוויר משקית ניילון מלאה במזון לפני איטום בחום, שומר על טריות המזון שלכם לאורך זמן על ידי יצירת סביבה שמקשה מאוד על חיידקים לשגשג ולהתרבות. האיטום ההדוק מסייע גם במניעת אובדן לחות וכוויה במקפיא. אוטמי ואקום כף יד וגם משטחים יכולים לעזור לכל סוגי המזון להחזיק מעמד זמן רב יותר (למעט מזונות כמו גבינות רכות, פטריות נאות ושום טרי המכילים חיידקים אנאירוביים, שאוהבים אזורים ללא חמצן).

 

האם כל מכונות הוואקום זהות?

כל אוטמי הוואקום אינם זהים – הם בעיקר שונים בסוגם. עבור רוב המגדלים הביתיים, מכונת ואקום תבצע את העבודה. על כן חשוב שתעשו סקר שוק מקיף ותרכשו מכונת ואקום רק מספקים שמתמחים במכירת מכונות ואקום שעונות על הצרכים שלכם. למשל, בחנות הידרושופ תוכלו למצוא מכונת ואקום שמתאימה במיוחד למגדים ביתיים שרוצים למצוא דרך לאטום את האוכל או התבלינים שהם מגדלים בצורה היעילה והבטוחה ביותר.

מכונת ואקום

מכונת הואקום של BETTER

לקוחות רבים יוכלו להעיד כמה רכישה של מכונת ואקום יעילה יכולה להקל על החיים שלכם. עם תהליך אטימה של שקית שלוקח פחות מחצי דקה.
המוצר של BETTER כולל מכונת ואקום, אשר מגיע עם מפרט טכני מתקדם אשר כולל הספק חשמלי של 110  ואט, ועם זרם של: 220-240\50hz. מכונת הואקום של חברת BETTER מספקת רוחב אטימה של 30 סנטימטרים.

עם 5 לחצנים דיגיטליים, על גבי מקשים מסוג טאץ'.  כאשר זמן ההלחמה הממוצע של מכונת הואקום של BETTER נעה בין: 6-10 שניות, עם 20 שניות לכלל תהליך האטימה של השקית. המכונה מגיע בעיצוב אלגנטי ויוקרתי, לצד מערכת הפעלה מתקדמת ועמידה שתאפשר לכם לאטום שקיות בואקום לעוד שנים רבות.

מכונת ואקום

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים