מה ישפיע על גובה המשכנתא שלכם

אחרי לא מעט דיונים משפחתיים אינסופיים הגעתם למסקנה שאתם באמת רוצים לקנות דירה? חוששים מהצעד הכלכלי הזה אבל ברור לכם שזה עדיף מאשר להמשיך ולשלם שכר דירה ? אם כך, ברור שאתם גם צריכים לקחת משכנתא, והאמת היא, שהיום עולם המשכנתאות הוא כמעט אינסופי. איך בוחרים את המסלול הנכון ומה משפיע על גובה המשכנתא? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

הגורמים שמשפיעים על גובה המשכנתא

חשוב להבין שכל משכנתא שונה מהשנייה, שכן היום יש הרבה מאוד סוגים של מסלולי הלוואות שביניהם תוכלו לבחור. כך למשל, כאשר מדברים על משכנתאות שונות, צריך להבין באיזה מסלול אתם בוחרים, שכן זה אחד מהנתונים שישפיעו בצורה ישירה על גובה ההלוואה וההחזר.

שנית, כמובן שגם השאלה כמה כסף אתם בכלל לוקחים מהבנק תשפיע על גובה המשכנתא ועל גובה ההחזר החודשי. אם משפחה אחת לוקחת מיליון ₪ למשכנתא ומחזירה X ₪ בכל חודש, זה ברור שאצלה ההחזר ימשך הרבה יותר שנים לעומת משפחה שתיקח רק חצי מיליון מהבנק ותחזיר 2X בכל חודש.

 

איך תדעו לבחור את המשכנתא הנכונה לכם?

האמת היא, שזו סוגיה מאוד מורכבת. כאמור, יש היום לא מעט מסלולי משכנתא ולבחור מתוכם את המסלול הנכון לכם זה לא קל. אין ויכוח על כך שבעידן המודרני אתם יכולים לקרוא הרבה מאוד אינפורמציה בעצמכם אונליין כדי לנסות להבין מי נגד מי, אך בפועל, זה מורכב ולא תמיד פשוט.

לכן, אם אתם מתלבטים בין משכנתא צמודה למדד בריבית קבועה, בין ריבית פריים לא צמודה ובין עוד הרבה אפשרויות אחרות, עצרו לרגע. חשוב להבין שכיוון שהמשכנתא היא הלוואה מאוד גדולה, אנחנו רואים שבסופו של דבר יהיה הבדל מהותי בין המסלולים השונים שביניהם תוכלו לבחור.

לכן חשוב לפנות אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש ולבקש מהם סיוע. בעזרתם תוכלו להתאים לעצמכם את המסלול הכי נכון שיש עבורכם, מה שיעזור לכם לחסוך לא מעט כסף על כל ההלוואה הגדולה הזאת.

 

יועץ משכנתאות מטעם הבנק או יועץ פרטי?

אפשר להבין אתכם אם אתם בדילמה בנושא הזה, כי כמובן שלכל אופציה כזאת יש יתרונות אחרים. אם, למשל, תבחרו לפנות אל יועץ המשכנתאות של הבנק, תוכלו להיות בטוחים שלא תשלמו על השירות הזה כסף. לעומת זאת, גם תוכלו להיות בטוחים שהדבר החשוב ביותר לאותו יועץ, הוא לא האינטרס שלכם אלא דווקא האינטרס של הבנק.

לעומת זאת, אם תפנו אל יועץ משכנתאות פרטי אומנם תשלמו כסף על השירות שלו, אך הוא ייתן לכם ייעוץ שבאמת ייקח בחשבון את האינטרסים האישיים שלכם. לכן, בסיכומו של דבר, בהחלט עדיף לפנות אל יועצי משכנתא פרטיים, כמו אלה שמחכים לכם כבר עכשיו בלינק: www.mashcantainfo.com, אז למה לחשוב פעמיים?

הר של מטבעות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים