מה לומדים בקורס טוען רבני?

מתעניינים רבים תרים אחר אינפורמציה עדכנית שנוגעת ללימודי טוען רבני. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו עשרות פניות מצד גולשים שביקשו לקבל פרטים בנושא. החלטנו שלא להישאר אדישים לביקוש הרב ויצאנו לבדוק מהו קורס טוען רבני? מה לומדים בו? ואילו דברים חשוב לדעת טרם הרישום ללימודים? הישארו כאן ותהיו בטוחים שתגלו את המידע הדרוש לכם.

 

תכירו – קורס טוען רבני מעשי

ישנם מכונים בודדים בישראל שפותחים את דלתותיהם למתעניינים בקורס טוען רבני. אלה יאפשרו לכם ללמוד את התחום על ידי רבנים מוסמכים וידועים. המטרה של קורס זה היא לאפשר לכם, הלומדים, להיות אנשי צדק שמייצגים את אחד הצדדים שלוקחים חלק במשפט שנערך בבית הדין הרבני. זו ההזדמנות לציין שיש קהל יעד ספציפי ללימודים אלה, מדובר במי שעונים על אחד או יותר מהקריטריונים הבאים:

  • בוגרי ישיבות תיכונית
  • בוגרי ישיבות הסדר
  • בוגרי מכללות סמינרים למורים

 

מה כולל הסילבוס של הקורס?

בירור שערכנו בנושא גילה שהקורס מלמד ידע מעשיר שמאפשר להכיר ב"חושן המשפט" וב"אבן העזר". לצד לימודי פרקטיקה מעשית שתאפשר לכל לומד להפוך לטוען רבני מן המניין. מרבית הקורסים נמשכים כשנה לערך והם נערכים באופן פרונטלי או מקוון (תלוי במכון הנבחר). חשוב לציין שהלומדים מקבלים חוברת לימודית עם תוכן ייעודי שמאפשר לעקוב אחר הנושאים הנלמדים. לחצו על הקישור הבא ותגלו איך נראה תלמיד חכם שיצא מלימודי טוען רבני במקום נחשב: https://yakob.co.il.

ללמוד בקורס רבנות

הידעתם? יש ביקוש לטוען רבני!

טוען רבני שמחזיק ברישיון מתאים והסמכה שניתנה מטעם בית הדין הרבני, צפוי למצוא עבודה תוך זמן קצר במיוחד. בוגרי קורס טוען רבני יוכלו להעיד שישנו ביקוש רב לעוסקים במלאכה זו. שכן, היום יש מעט מאוד טוענים רבניים בישראל (מדובר במאות בודדות). חשוב לציין שרק חלק מהם נחשבים לבעלי ניסיון ומומחיות בתחום. זו סיבה נוספת שגורמת להתעניינות במקצוע זה שנחשב למאתגר, אך מתגמל וזמין.

 

מתלבטים איפה ללמוד? כך תבחרו את המקום המתאים

בחירת מקום לימודים שיאפשר לכם להתמקצע כטוענים רבניים זה לא עניין של מה בכך. שכן, מדובר בתהליך שמחייב בירור מעמיק. לכן, נמליץ לשוחח עם מי שעוסקים כיום בתחום או לקרוא פרטים שנכתבו ברחבי הרשת על ידי יודעי דבר. שכן, יש לא מעט פורומים כשרים שמרכזים את המידע הרלוונטי. פלטפורמה נוספת שנחשבת למומלצת היא לשונית הביקורות של גוגל שתרכז בפניכם את חוות הדעת שנכתבו על ידי תלמידים לשעבר.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את תחומי הלימוד של הטוען הרבני. בשלב זה אתם מכירים בכל המידע הרלוונטי, כולל הביקוש ומציאת מקום לימודים מומלץ. זו העת לבחור במקום הלימודים המתאים לכם ביותר מכל הבחינות, כדי שתוכלו לעבוד במקצוע המבוקש שיסייע לאנשים רבים ברחבי הארץ.

מורה עם תלמידים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים