מה מלמד כלוב הרשת את הכלב?

אחד האתגרים הכי גדולים בגידול של כלב, הוא להבהיר לכלב שלנו מה גבולות הגזרה שבהן הוא יכול לפעול. מצד אחד חשוב לנו שהכלב ירגיש טוב ומשוחרר, ולא יפחד כאשר הוא נמצא בחברה שלנו. מנגד, ברור שהכלב לא יכול לעשות ככל העולה על רוחו, לאור העובדה שהוא חי בחברת בני אדם. אחד הדברים שיכולים לאזן אותו הוא כלוב רשת, וכאן נסביר לכם איך בדיוק. 

 

כלוב רשת

כלוב רשת הוא כלוב דמוי קופסה שאליו אנחנו יכולים להכניס את הכלב שלנו. הכלוב הזה מאפשר לנו לראות את הכלב ולכלב לראות אותנו, אבל בלי פתיחה שלו הכלב לא יוכל לצאת החוצה. המטרה של הכלוב היא לאפשר לכם לשלוט על הכלב טוב יותר, ולמנוע מצב שבו הוא מסתובב באופן חופשי בבית שלכם. גם אם השאיפה שלכם היא שהכלב יהיה כמה שיותר חופשי, עדיין כדאי שיהיה לכם את הכלוב בשל מספר סיבות.

כלוב רשת

מה מותר ומה אסור

הדבר הראשון אותו הכלב צריך להבין הוא מה מותר לו לעשות ומה לו. בשלב ההתחלתי זה רלוונטי בעיקר בהקשר של צרכים ונביחות. ברגע שהכלב שלכם עשה את צרכיו לא במקום שבו הוא אמור לעשות אותם, תוכלו להכניס אותו לתוך הכלוב. עם הזמן הכלב יבין שמדובר על מעשה לא רצוי, וכך הוא יבצע אותם רק במקום המיועד לכך. באותו האופן ניתן לנהוג גם במקרה של נביחות מוגזמות.

 

שמירה על הבית ועל הכלב

בזמן שבו אנחנו לא נמצאים בבית, הכלב עלול להזיק לרהיטים שלנו, בשל הצורך שלו לנשוך דברים ולתת תעסוקה ללסת שלו. אם אתם רוצים להיות בטוחים שהכלב לא יעשה שום דבר בזמן שאתם לא נמצאים בבית, כלוב רשת הוא אמצעי נהדר לכך. תוכלו לשים לכלב בכלוב את האוכל והמים אותם הוא יצטרך בזמן שלא תהיו לידו, וכך תמצאו את הבית שלכם באותו מצב שבו הוא היה כשיצאתם.

כֶּלֶב

בחירת כלוב רשת

בבחירה של כלוב רשת עליכם לוודא שהגודל של הכלוב מתאים לכלב שלכם. כדי שבמהלך השהות שלו בכלוב הכלב שלכם לא יסבול, ואף יוכל להרגיש שמדובר על מרחב מוגן עבורו, עליכם להקפיד על בחירת כלוב רשת בגודל מתאים. כמובן שכדאי לבחור כלוב איכותי, כזה שבאמת ימנע מהכלב לצאת בכל מחיר, וכמובן יחזיק לכם מעמד כמה שיותר זמן.

 

לסיכום

כלוב רשת היא כלי נהדר באילוף של כלבים. הכלוב מאפשר לכם להגדיר לכלב גבולות ברורים יותר, כך שבכל פעם שבה הוא ביצע משהו שהוא לא אמור לעשות, תוכלו פשוט להכניס אותו לתוך הכלוב הזה. חשוב להבין שהכלוב הוא לא מקום רע עבור הכלב, אלא הוא רק נועד לספק לו מרחב שבו הוא נמצא בשליטה טובה יותר, מה שרלוונטי בעיקר לזמנים בהם אנחנו לא נמצאים בבית לשמור עליו.

כלב כלוב רשת

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים