מה קונים לילדים? ארבע אופציות מומלצות!

חנויות צעצועים מזמנות תמיד חוויה יוצאת מן הכלל. רבות מהחנויות גדולות במיוחד ומכילות אין ספור אפשרויות של צעצועים, משחקים ובובות עבור ילדים בכל הגילאים ובטווח גדול של תחומי עניין. עבור מבוגר שמחפש מתנה לילדים, השפע הזה עלול להיות מבלבל ומבהיל. לפיכך, הכנו עבורכם מדריך לבחירת המתנה המתאימה לקנייה עבור ילדים שאינכם מכירים – בין אם בחרתם לרכוש אותה בחנות פיזית או בחנות אינטרנטית.

 

גיל

גיל הילד או הילדה שעומדים לקבל את הצעצוע שתבחר הם השאלה הראשונה שכדאי לברר, שכן צעצוע שמתאים לילדים בני שלוש  כמו בובות לילדים יהיה משעמם לילדים בני חמש וצעצוע לבני שבע עלול להיות עבורם מאתגר מדי. ברוב החנויות, הפיזיות או החנויות אונליין, תמצאו הפרדה לפי גילאים.

בחירה של צעצוע מותאם גיל תבטיח גם התאמה בטיחותית, כך שצעצוע שמורכב מחלקים רבים וקטנים לא יגיע אל ידיים קטנטנות של פעוט שעלול להיחנק בבליעת אחד מהם.

גיל

מודיעין משפחתי

אם אתם מכירים את תחומי העניין של מקבל או של מקבלת המתנה, הבחירה תהיה פשוטה הרבה יותר – בכל חנות צעצועים תוכלו למצוא הצעות שמתאימות לתחום עיסוק ולגיל ולבחור מתנה שתתאים לו.

אם אינך יודע מה הם תחומי העניין של הילד, ניתן לפעמים לברר אצל ההורים אבל אפשר גם להסיק מסקנות ממידע אחר שיש על המשפחה – אם אתם יודעים שמדובר במשפחה שגרה בבית עם חצר גדולה ואוהבת טיולים ומחנאות, הגיוני יהיה לחפש עבור הילד צעצוע שמיועד למשחק מחוץ לבית.

מודיעין משפחתי

ארבע הצעות קסם

מובן שאלה אינן הצעות קסם שמתאימות באופן מוחלט לילד שיקבל אותן, אבל אלה כן ארבעה כיוונים שיאפשרו לכם בחירה קלה יותר של מתנה:

  • ספרים – לא כולם מתייחסים לספרים כאל חלק מעולם הצעצועים אבל זו בהחלט הצעה טובה למתנה עבור ילד. ספרים מתחדשים יותר מאשר צעצועים ובחירה על פי גיל יכולה להיות מוצלחת.
  • צעצועים וערכות שקשורים באומנויות הם גם הצעה מוצלחת וצעצועים כאלה הם ים של אפשרויות יצירתיות לבטא את הדמיון שלהם באופן פיזי.
  • צעצועי חוץ – הקיץ הישראלי מוציא אותנו הרבה מהבית ולכן מתאים לקנות צעצועים שיתאימו גם לנסיעה, לטיול מחנאות, למשחק בחצר או בפארק הקרוב או צעצועים לבריכה. צעצועים כאלה שמאפשרים פריקת מרץ ופעילות גופנית מועילים גם למצב הרוח וגם למצב הבריאותי של הילדים.
  • צעצועים לשניים ומעלה – נושא החיברות הוא נושא חשוב בהתפתחות של ילדים ולכן בחירה במשחק שדורש שיתוף פעולה יהיו מצוינים, גם משחקים שמייצרים תחרות יכולים להתאים, בכפוף לגיל של מקבל המתנה.

 

טיפים לבחירה מוצלחת

בחירה של צעצוע לילד לא מוכר יכולה להיות אתגר, אבל אנחנו מקווים שעזרנו לכם להתמודד איתו ולסיום, נציע עוד כמה עצות קצרות: אל תפחדו לבקש עזרה – מההורים של הילד וכמובן, ממוכרנים בחנויות צעצועים. אל תפחדו להיות יצירתיים, ייתכן שתפגעו בול ואם לא – תמיד

מה קונים לילדים ארבע אופציות מומלצות!

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים