מה שלא ידעתם על כתיבת סמינריון בתשלום

צריכים להגיש סמינריון ואין לכם זמן? הממוצע שלכם תלוי בציון גבוה ואתם פוחדים לפשל? או אולי – אתם צריכים להגיש סמינריון וללמוד למבחן באותו זמן ולא מצליחים לחלק את הזמן בהתאם? קניית סמינריון בתשלום היא התשובה. איך עושים את זה וכמה זה עולה? כל הפרטים לפניכם.

 

למה לקנות סמינריון?

כתיבת סמינריון בתשלום תאפשר לכם לעמוד במחויבויות האקדמיות שלכם בתואר, מבלי לבזבז זמן מיותר. את הזמן שהתפנה תוכלו להשקיע בלמידה למבחן, עבודה או חיי החברה (ואפילו סתם לנוח) כשאתם בראש שקט לגבי איכות העבודה והציון הטוב שתקבלו.

למה לקנות סמינריון

מה זה אומר בתכלס?

צוות כותבים מיומן יכתוב עבורכם עבודה סמינריונית בהתאם לדרישות ספציפיות, הנחיות ודיוקים שתקבעו מראש. העבודה תהיה ברמה הגבוהה ביותר, כך שניתן יהיה להסיק ממנה כי אתם שולטים בחומר והציון שתקבלו יהיה בהתאם – בדרך כלל מדובר על ציון של לפחות 85.

מה זה אומר בתכלס

מי כותב את העבודות?

סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות מבוצע על ידי צוות מיומן של בוגרי תארים אקדמיים מתקדמים, שהוכיחו את עצמם במהלך הלימודים והתנסו בכתיבת מאמרים רבים – תחילה עבור עצמם ובהמשך עבור אחרים.

 

האם יש בעבודות שימוש חוזר?

חס וחלילה! העבודות נכתבות עבורכם ובהתאם לדרישות שלכם, כך שבסופו של דבר אתם מקבלים את התוצר המוגמר והוא נחשב שלכם לכל דבר ועניין, כך שאף אחד אחר לא יעשה בו שימוש, ודאי שלא דרך שימוש חוזר ומיחזור עבודות (דבר זה קורה רק כאשר רוכשים עבודת סמינריון מוכנה מתוך מאגר עבודות).

 

תוך כמה זמן הסמינריון מוכן?

הסמינריון יהיה מוכן בפרק הזמן אותו תגדירו מראש. פרק זמן זה יביא בחשבון את היקף העבודה, הדרישות האקדמיות הספציפיות, תאריך היעד וזמינות הצוות הרלוונטי לתחום הלימודים שלכם.

 

כמה זה עולה?

עלות כתיבת העבודה הסמינריונית תלוי בנושא הסמינריון, היקף העבודה, על כמה מקורות יש להסתמך וכמה מהעבודה המקדימה ביצע הלקוח בעצמו (ביצוע מחקר, עריכת ראיונות וכד').

סדר הגודל הוא החל מ-1,500 ₪ עבור כתיבת חלק סטטיסטי בעבודת סמינר מחקרי ועד כ-5,000 ₪ לכתיבת העבודה הסמינריונית כולה, מ-א' ועד ת'.

 

ומה לגבי דיסקרטיות?

כחלק מחוזה ההתקשרות בין הצדדים, מובטח כי כותב העבודה לא יקבל את פרטי מבקש העבודה, אלא רק את הפרטים הרלוונטיים לצרכי כתיבת העבודה. כמו כן, הפרטים לא יעברו לשום גורם אחר (דוגמת מוסד לימודים וכיו"ב) ללא אישור מפורש ממבקש העבודה.

בהקשר זה חשוב להבהיר כי העבודות שמתקבלות מקוריות לחלוטין, לא נעשה בהן שימוש חוזר, ללא "העתק-הדבק" מעבודות קודמות ולאחר בקרת איכות קפדנית.

לסיכומו של דבר, אם אתם רוצים לסיים את התואר עם ציונים טובים, כתיבת סמינריון בתשלום היא אחת הדרכים הטובות ביותר. נכון, זה לא זול, אך התמורה בהחלט משתלמת.

מה שלא ידעתם על כתיבת סמינריון בתשלום

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים