רגע לפני השנה החדשה: אלה המוצרים שיקלו לכם על החיים

קשה להאמין, אבל אוטוטו נגמרת השנה. כל הילדים כבר יצאו לחופש הגדול, הקיץ כאן, וזה אומר שהחגים כבר מעבר לפינה. יש משהו מיוחד בשנה חדשה, שמסמל התחלה חדשה, משהו מרענן שמאפשר דברים חדשים. אם גם אתם רוצים להתחדש קצת בשנה החדשה, ולהקל על עצמכם את החיים, הגעתם בדיוק למקום הנכון.

הכנו כאן במיוחד עבורכם רשימה קצרה של כמה מוצרים שפשוט יהפכו את החיים שלכם לקלים הרבה יותר. לא מדובר על גאדג'טים מתוחכמים במיוחד או על מוצרים יקרים מאוד, אלא על דברים פשוטים יחסית, שקשה להאמין עד כמה שהם יכולים לסייע ולהקל.

 

מדפסת מדבקות

מדפסת מדבקות היא מדפסת חכמה וייעודית שמדפיסה מדבקות. את המדבקות אתם בונים ומעצבים דרך יישומון ייעודי למכשיר הסלולרי שלכם, שמתחבר בעזרת בלוטוס למדפסת עצמה. יש לכם ביישומון הזה גם לא מעט פורמטים ותבניות מוכנים שתוכלו להשתמש בהם או לקבל מהם השראה, וכמובן שהיישומון הזה תומך בכל השפות ושיש בו מגוון רחב מאוד של פונטים.

אם יש לכם משרד או עסק קטן, ממדפסת מדבקות יכולה לעזור לכם באופן משמעותי. תוכלו להדפיס ישר מדבקות למשלוחים, למתנות, למוצרים שונים, ועוד. רגע לפני שהילדים חוזרים לבית ספר, זו גם דרך מעולה להכין מדבקות לכל הציוד שלהם עם השם המלא וכל הפרטים.

רגע לפני השנה החדשה: אלה המוצרים שיקלו לכם על החיים

יומן שנתי

כל מי שצריך לנהל לוח זמנים מסודר, יודע כמה שהמשימה הזו לא פשוטה בכלל. הרבה אנשים נעזרים ביומנים החכמים שיש להם במכשירים החכמים שלהם, אבל זה לא פתרון מושלם. יש ליומנים האלה הרבה חסרונות, ואנו ממליצים לכם בחום לחזור קצת אחורה ולהיעזר ביומן קשיח קלאסי.

מדובר על חפץ שנכנס לכל תיק, ולא על משהו מסורבל שקשה לסחוב. כך תוכלו בכל מקום ובכל זמן לשלוף את היומן ולראות בדיוק מה לוח הזמנים שלכם בזמן הקרוב. זה יקל עליכם לתכנן לוח זמנים מאוזן, ימנע מכם מקרים של 'דאבל בוקינג' שבהם אתם קובעים שתי פגישות באותו זמן, ויהיה פשוט נוח הרבה יותר.

 

לוח מחיק

גם אם יש לכם סיוטים או טראומות מהלוח המחיק שמחזיר אתכם לבית הספר, כדאי מאוד לשקול להשתמש בו. לוח מחיק עם טושים בשלל צבעים הוא אחד הדברים שהכי עוזרים במשרד. תוכלו לרשום על הלוח משימות ולסמן האם הן בוצעו, תוכלו לרשום עליו רעיונות שצצו לכם במהלך יום העבודה, תוכלו להשתמש בו לפעמים סתם כדף טיוטה או פתק לרשום מספר טלפון כשצריך.

לוח גם יכול להיות כלי מעולה לסיכום פגישות וישיבות. יש כיום מגוון אדיר של לוחות בשלל גדלים, החל מלוחות קטנים בגודל של דף 4A, ועד ללוחות גדולים על גלגלים שניתן להזיז ממקום למקום.

 

סיכום

נכון שכל מי שסביבנו קצת מכור לעולם המודרני והטכנולוגי, אבל יש עוד כמה דברים בעולם הישן שיכולים לעזור לנו. אנו ממליצים לכם לברר קצת על המוצרים הללו, ולראות כמה הם יעילים ונוחים.

רגע לפני השנה החדשה: אלה המוצרים שיקלו לכם על החיים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים