מחפש להתברג להייטק 3 ?דברים שיגרמו לך לבלוט בנוף

אם פעם לפני שנים רבות כל אם יהודייה הייתה רוצה שבנה יהיה רופא, נראה שהיום המגמה השתנתה מעט ולא מעט אימהות יהודיות, וגם כאלו שלא, ישמחו מאוד שהבן או הבת שלהם יעבדו בחברת הייטק מכובדת. אם גם אתם רוצים לשמח את אמא ואת מנהלת הבנק שלכם, והייטק הוא מה שמושך אתכם – הנה 3 דברים שיקדמו אתכם לעבר הקומות הגבוהות.

 

קורות חיים

קורות חיים הם כרטיס הביקור של כל עובד, הם הדבר הראשון שהמעסיק רואה עוד לפני ששמע או ראה אותך, הם מה שיגרמו לאותו מעסיק לזמן אותך לראיון עבודה כבר מחר, או למחוק את הפרטים שלך מרשימת הראיונות.

קורות חיים הם השלוחה הראשונה של עצמנו ולכן האיכות שלהם חשובה מאוד, דבר אחד שאסור לנו להתפשר עליו הוא קורות החיים שלנו, ולכן ההמלצה הגורפת היא לפנות לחברות שעוסקות בכך. שירות כתיבת קורות חיים באנגלית מבית רזומה פלוס, היא אופציה מושלמת לשירות שיכול להיות ההבדל בין מציאת עבודה לבין המשך חימום הכורסא בבית.

בהייטק, כמעט הכל מתנהל באנגלית – ולכן גם קורות החיים חייבים להיות כתובים באנגלית – דבר נוסף המקשה על יצירת קורות חיים מעולים. לכן מומלץ כל כך לתת לאנשי מקצוע לכתוב לך קורות חיים מושלמים – כי לפעמים זה לא התוכן או הניסון של קורות החיים, אלא דרך הצגתם.

 

חשבון לינקדאין

אם אתם כבר בשלבי החיפוש של עבודה בהייטק ועדיין אין לכם חשבון לינקדאין מסודר ומאורגן, כדאי שתעשו אחורה פנה וחישוב מסלול מחדש כי פספסתם פנייה חשובה מאין כמותה.

חשבון לינקדאין הוא בעצם המקום אליו יכנס המעסיק אם קורות החיים שלך עניינו אותו, לעיתים – שלב החיפוש עצמו יהיה בתוך הלינקדאין – כלומר, מעסיקים מפרסמים שם משרות בלעדיות, והדרך היחידה למצוא אותן תהיה – בלינקדאין. לכן חשוב מאוד לסדר את הפרופיל שלך כך שיציג את כל הכישורים, הניסיון וכל מה שיש לך להציע.

 

תיק עבודות

אם הגעת לשלב המיונים בו נדרשת להציג תיק עבודות, דע שעשית עבודה טובה עד כה וכעת זהו שלב ההוכחות. בשביל להגיע לשלב זה מוכן, יש צורך בהכנה מוקדמת של תיק עבודות מסודר – דרכו תוכל להציג בקלות ובמהירות את הכישורים שלך, את הידע ואת הניסיון.

מעסיק שיראה תיק עבודות מרשים ומסודר, סביר להניח שירצה לראות עוד מאותו דבר. מכיוון שתיק עבודות הוא ההוכחה האחרונה והניצחת שמעבר לתיאורים יפים – הוא הדבר האמיתי, הסיבה שבגינה בסופו של דבר – ירצו להעסיק אותך בחברה.

 

לסיכום – הכנה מוקדמת היא הכל

החלום הגדול להיכנס לעולם ההייטק הוא אפשרי בהחלט, אך מכיוון שכולם כל כך רוצים ומספר המקומות במועדון הזה מוגבל – עלינו להראות בכל שלב ושלב של המיונים שאנחנו מוכנים, ראויים ומקצועיים מספיק בשביל לאייש את התפקיד הנכסף.

בחור עובד על מחשב

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים