מייצרים זיכרונות – החשיבות שבצילומי ילדים

פסיכולוגים והעוסקים בשירות בריאות הנפש אומרים לא פעם שבכל מבוגר יש ילד קטן. מדובר בעובדה שרבים מאתנו מכירים בה. שכן, אנו מוצאים את עצמנו לעיתים נזכרים במשקעי העבר. עובדה זו גרמה לנו להוציא סדרת מדריכים שתעסוק במשקעים אלה באופן עקיף. המדריך הנוכחי הוא הראשון בסדרה והפעם נעסוק בחשיבות שבצילומי ילדים. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו להפחית את המשקעים שנוגעים לתיעוד הילדים שלכם.

 

תייצרו זיכרונות כי אתם עשויים לשכוח

הילדים שלכם עשויים לבוא אליכם בטענות עוד כמה שנים ולהאשים אתכם בכך שאינכם זוכרים את הדברים המצחיקים שהם עשו בעבר, את הדרך שבה הלבשתם אותם או את המראה של הגן שלהם. אם אתם רוצים להפחית את המשקעים בהקשר זה, אתם צריכים לצלם אותם ככל שניתן. שכן, אתם זוכרים את מה שקורה עכשיו, אבל בעוד שנה – שנתיים, אתם תשכחו. הילדים גדלים כל כך מהר וקשה לזכור את החוויות המתוקות שעברתם יחד.

זיכרונות

תייצרו זיכרונות בשביל הילדים של הילדים שלכם

אל תחשבו על עצמכם בהקשר זה. תחליטו לצלם את הילדים שלכם בשביל הילדים שלהם. תדמיינו את הרגע הזה שבו אתם מזמינים צלמת ילדים, שתתעד את הילדים שלכם. התמונות שהיא תמסור לכם צפויות לגלות לכם בעוד עשור, שניים או יותר, את הדמיון שבין הנכדים שלכם לילדיכם. פנו אל שרי וינפלד צלמת ילדים ותייצרו זיכרונות שתוכלו להתרפק עליהם עם המשפחה המורחבת.

 

בחירה במייצרת זיכרונות מושלמת – זו הדרך הנכונה

רגע לפני שנציג לכם את החשיבות הנוספת ביצירת זיכרונות, אנו רוצים להמליץ לכם לפנות אל צלמת שיש לה ניסיון רב בצילומי ילדים. שמה הוא שרי וינפלד והיא תצלם אתכם באופן מקצועי במיוחד. אנו מציינים זאת, בגלל שצילומים עם ילדים זה לא עניין של מה בכך. יש לשים לב לפרטים הבאים:

  1. שהילדים עברו הכנה מותאמת מראש
  2. שיש לצלמת גישה לילדים
  3. שיש אקססוריז מיוחדים שמאפשרים לילדים ליהנות מכל רגע

מושלם

חשוב לייצר זיכרונות כחוויה בפני עצמה

המדריך הנוכחי צפוי להסתיים בעוד כמה רגעים ממש, זו ההזדמנות שלנו להציג בפניכם את החשיבות הנוספת והאחרונה שנוגעת לצילום של הילדים שלכם. אנו ממליצים לכם לצלם את הילדים באופן מקצועי, בגלל שזו חוויה ייחודית שהם לא יזכרו. מי שיוצאים ליום צילום במקום מיוחד עם כל המשפחה, צפויים לחוות את ההליך כאירוע מיוחד. שכן, לא בכל יום לובשים בגדים יפים, יוצאים ללוקיישן מיוחד ומצטופפים כולם יחד אל מול העדשה.

 

מילים אחרונות לסיום

עכשיו זה הזמן הטוב ביותר לייצר זיכרונות משפחתיים. צאו ליישם את המדריך ותיהנו מחוויה בלתי נשכחת ותאפשרו לעצמכם להיזכר בכל שאירע לכם עם הילדים כשהייתם צעירים. נאחל לכם שתצאו מהחוויה הזו עם תמונות מושלמות להראות לנכדים שלכם.

צילום ילדים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים