מלונות שכדאי להכיר בבירת הולנד

אמסטרדם היא יעד תיירות פופולארי ואהוב ביותר על צעירים ומשפחות מרחבי העולם, ועל תיירים מישראל בפרט, ובצדק. יתרונותיה של אמסטרדם הם כה רבים, מה שהופך אותה ליעד מושלם לחופשה מכל סוג, בכל הרכב ובכל עונה בשנה, כך שאין זה פלא שכל מי שמבקר בבירה האירופאית חוזר למולדתו עם טעם של עוד.

 

יש שפע של אטרקציות באמסטרדם, מהן ייהנו גדולים וקטנים, כך שהיא מהווה יעד נהדר לחופשה משפחתית ובלי מאמץ תוכלו למלא סוף שבוע שלם בשלל פעילויות שינעימו את זמנם של כל המשתתפים – מוזיאונים מרתקים, אתרי מורשת ותרבות, מסעדות מצוינות, שווקים צבעוניים, סמטאות יפהפיות, תעלות וגשרים – כל אלו מחכים לכם ולקטנטנים שתבקרו בהם.

גם אם אתם מטיילים בגפכם או עם בני זוג תמצאו את אמסטרדם מהנה ביותר, שכן היא מלאה באתרי תרבות, תערוכות, מרכזי קניות ופינות חמד רומנטיות במיוחד. המטבח המקומי הוא בהחלט בונוס וגם חיי הלילה המקומיים נחשבים למעולים.

העונה המומלצת ביותר לטיול שכזה היא במהלך חודשי הקיץ. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי בחודשים אלה המחירים עולים והאטרקציות עמוסות, כך שאם תרצו לחסוך כסף אך עדיין ליהנות ממזג אוויר נוח, מומלץ לבקר באמסטרדם במהלך החודשים האביב או הסתיו.

רוצים לחסוך אף יותר? מי שלא נרתע מטמפרטורות שהן מעט מעל האפס ואוהב את אווירת חג המולד אשר ממלאת את הערים הגדולות בניכר במהלך חודש דצמבר, יוכל לבקר באמסטרדם במועד זה וליהנות מחופשה רומנטית במיוחד בה העיר נצבעת בצבעי חג ושווקים מסורתיים משמחים את התיירים והמקומיים.

במהלך ביקורכם בעיר וודאי תצטרכו ללון במקום כל שהוא. תשמחו לשמוע כי אופציות הלינה באמסטרדם הן רבות ומגוונות, כך שאם לא תחכו לדקה ה-90 סביר להניח שתוכלו לשריין מקום לינה אשר תואם את אופי הטיול המועדף עליכם ובהתאם לתקציב שהגדרתם מראש. מלונות של 3 ו-4 כוכבים, מלונות יוקרה, דירות להשכרה לתקופה קצרה והוסטלים למטיילים – כל אלו בנמצא, ועוד.

מבחינת מיקום, האזור המומלץ ביותר ללינה הוא אזור מרכז העיר. לינה באזור זה תאפשר לכם ליהנות מסצנת חיי הלילה המיוחדת של אמסטרדם, להיות קרובים לאטרקציות והאתרים המרכזיים, ליהנות מקרבה למסעדות, בתי קפה ופאבים וגם לחסוך כסף רב היות ולא תצטרכו להשתמש כמעט בשירותי התחבורה הציבורית או מוניות.

 

כמה מלונות באמסטרדם במרכז העיר שלא תרצו לפספס:

  • מוטל וואן אמסטרדם – ווטרלופליין – מלון בדירוג של כוכב אחד, אשר יפתיע אתכם לטובה עם חדרים מודרניים המאובזרים היטב, בעלי עיצוב יוקרתי ונוף משגע. בחדרים תמצאו מיזוג אוויר, טלוויזיה וחדר רחצה פרטי והן תשמחו לשמוע כי הלינה במקום כוללת גם ארוחת בוקר מגוונת.
  • מלון RHO אמסטרדם – מלון 3 כוכבים המציע לאורחיו לינה וארוחת בוקר לצד מתקנים שינעימו את זמנם, בין היתר בר משקאות המציע דרינק לילי. החדרים במקום בסיסיים אך נעימים ביותר וכוללים חדר רחצה פרטי, טלוויזיה, מקרר ואינטרנט חופשי.
  • רום מייט אייטאנה – מלון 4 כוכבים בעל עיצוב מודרני ומיקום מיוחד במינו – על אי במרכז הנהר. אורחי המלון ייהנו מחדרים מרווחים וסוויטות מפנקות בהם מיזוג אוויר, כספת, מיני בר, טלוויזיה וחדר רחצה מודרני ובנוסף לכך בשטח המלון ישנו חדר כושר לשימושם.
  • אן אייץ' קולקשן אמסטרדם ברביזון פאלאס – מלון 5 כוכבים אשר נמצא במבנה היסטורי שהוסב למלון יפהפה ויוקרתי. החדרים במלון משלבים סגנון חדש לצד אלמנטים עתיקים מהמבנה הישן ולאורך השהות תוכלו להנות גם מחדר הכושר של המלון ומרכז ספא מפנק.

 

מלון בהולנד

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים