איך מתקינים מעקות זכוכית בבית פרטי

מעקות זכוכית משווים לבית שלנו מראה אלגנטי, ויחד עם זאת משתלבים בעיצוב הקיים מבלי לשנות אותו כמעט במאומה.

מעבר ליתרון העיצובי, מעקות זכוכית גם דורשים תחזוקה מינימלית, הם בעלי אורך חיים רב, וכיום אף מיוצרים ומותקנים תחת תקני בטיחות מחמירים. איך מתקינים מעקות זכוכית בבית פרטי?

 

מעקות זכוכית לבית

התקנת מעקות זכוכית בבית הפכה להיות פופולארית במיוחד בשנים האחרונות, ואנשים רבים מבינים את היתרונות שהם טומנים בחובם.

מעקות זכוכית המיוצרים ומותקנים ע"י חברת זגגות מקצועית, יכולים להעניק לנו חוויה המותאמת אלינו באופן מושלם, מכיוון שמגוון העיצובים והאפשרויות הוא גדול. להתייעצות או להזמנות לחצו כאן.



איך מתקינים מעקות זכוכית בבית פרטי?

כשאנו מתכוונים להתקין מעקות זכוכית בבית שלנו, הדבר דורש תכנון וסדר פעולות מסוים. מומלץ לעשות סקר שוק קצר, ללמוד את הנושא, ולבצע את הבחירה המתאימה ביותר עבורנו.

מהם השלבים להתקנת מעקה זכוכית בביתנו?

 

מיקום המעקה

החליטו היכן אתם מעוניינים למקם את המעקה, ומה תפקידו.

האם המעקה מיועד למנוע נפילה מהמדרגות, או שאולי הוא אמור לחצוץ בין אזורים מסוימים בבית? השימוש שעבורו מיועד המעקה, יעזור לכם להבין היכן להציב אותו, ואילו אמצעי זהירות יש לקחת בחשבון.

זכרו שמעקה זכוכית הוא פחות בולט ממעקות אחרים, ומומלץ להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי מיקום הצבתו.

 

שיפוע המעקה

שיפוע המעקה דורש עבודת ליטוש ייחודית, ולכן זה עשוי לייקר את מחיר העבודה. יחד עם זאת, לעתים בהחלט כדאי להשקיע עוד קצת ולקבל אפקט אחר. בבתים שבהם יש ילדים למשל, מומלץ שהמעקה יהיה משופע, כיוון שזה מקטין את הסיכוי למכות מהקצוות בעת ריצה או משחק. 


בחירה עיצובית

מעקי זכוכית מגיעים במגוון של עיצובים, ועלינו להחליט באיזה מהם אנו בוחרים. מהם האלמנטים העיצוביים שעלינו לקחת בחשבון?

 

סוג הזכוכית

סוג הזכוכית ייקבע רבות את נראות המעקה, וככל שהזכוכית תהיה פחות איכותית, כך היא תקבל גוון "ירקרק" ועכור במקצת, עקב אחוז העופרת שנמצא בה.  

 

עובי הזכוכית

עובי הזכוכית הוא לא רק בחירה עיצובית, אלא גם בחירה בטיחותית. כיום חברות הזגגות השונות מציעות מעקי זכוכית המרובדים במספר שכבות, ומונעים ניפוץ במקרה של שבר.

 

צבע הזכוכית

ענף הזגגות התפתח רבות בשנים האחרונות, ואנו יכולים להזמין את מעקה הזכוכית שלנו כמעט בכל צבע שנבחר, ובכל דרגת עכירות שנרצה. חברות מסוימות אף מאפשרות להדפיס דוגמאות מוזמנות אישית על מעקי הזכוכית.

 

התקנת המעקה

השלב האחרון הוא כמובן שלב ההתקנה, וכאן ראוי לציין, שהתקנת מעקי זכוכית מחויבת בהקפדה על תקני בטיחות.

מטרתם של תקני הבטיחות היא לקבוע גבהים מסוימים שבהם יותקן המעקה, בהתחשב בהפרש המפלסים והסכנה לנפילה. הקפידו להתקין את מעקה הזכוכית שלכם, בעזרת חברת זגגות שעובדת ע"פ התקן הישראלי להתקנת מעקות זכוכית.

 

מעקה זכוכית בגרמניה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים