מקצוע לחיים: 2 קורסים ששווה להכיר!

החלטתם להעשיר את הידע בקורסים ולוותר על לימודי תואר ארוכים שלא באמת דיברו אליכם, או שפשוט נפתח לכם חלון זמן ואתם אנשים שאוהבים להעשיר את הידע שלהם ברמה מקצועית – קורסים יכולים לספק פתרון מאוד נוח.

בדרך כלל, תוך כמה חודשים (תלוי בסוג הקורס) ניתן לקבל הכשרה מקצועית ואף תעודה לעבוד בעוד תחום, עוד מקצוע, אופציה לפרנסה ואת בונוס הלמידה והעשרת הידע האישי שלכם. למידה היא מיומנות מאוד חשובה שככל שעושים אותה יותר, היא מוסיפה לארגז הכלים שלכם עוד תחום ידע ועוד מקצוע לחיים. במאמר הבא אספנו לכם כמה קורסים ששווה להכיר, עם כל הפרטים שצריך לדעת.

 

2 הקורסים המנצחים שלנו ל- 2024

קורס מיגון ואבטחה

קורס מיגון ואבטחה מציע לכם להיות טכנאי מיגון ואבטחה, עם הכשרה שבסופה תוכלו לפתוח עסק ולהתחיל לעבוד מיידית עם כל האישורים. בקורס זה תלמדו איך לבצע התקנת מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה, אינטרקום, מערכות הקלטה, מנעולים ועוד מוצרים נלווים. תלמדו איך לבצע התקנות אלה בבתים, בבתי עסק ובמוסדות החינוך.

מערכות מיגון ואבטחה מהוות גורם הרתעה ברור ומתעדות את כל המתרחש. במהלך הקורס תרכשו את כל הידע הדרוש להתקנת כל סוגי מערכות האבטחה השונות ותכירו את תכונותיהן. בסיום הקורס תוכשרו כטכנאים מיגון ואבטחה עם תעודה מקצועית ותדעו לתקן כל תקלה ולהתקין את כל סוגי מערכות האבטחה.

בקורס כזה תוכלו למצוא לימודים מקוונים, לימודים מעשיים ופרונטליים, שיעורים על שיווק ועל פיתוח עסקי ועוד. לאחר הקורס תוכלו לעבוד כעצמאיים, כשכירים במוקדי אבטחה, חברות תקשורת ועוד. משך הלימודים: תלוי בבית הספר בו תעברו את ההכשרה, אך לרוב בין חודש ל- 3 חודשים.

 

תנאי הקבלה לקורס:

  • בוגרי 12 שנות לימוד.
  • גילאי 18 ומעלה.
  • חוש טכני בסיסי.

קורס מנעולנות

בקורס מנעולנות תקבלו תוכנית הכשרה אשר תוכל לספק לכם עבודה בתחום המנעולנות. במהלך הקורס, תלמדו את יסודות המנעולנות, פתרון בעיות טכניות, ושימוש בכלים מתקדמים איך לפרוץ כל סוג דלת, איך לפרוץ רכבים ואף כספות.

מקצוע זה הינו מקצוע משתלם מאוד כלכלית, אין בו המון תחרות בשוק והרווח מכמה פריצות (חוקיות) ביום יכול מאוד להשתלם במידה ואתם מנהלים את העסק שלכם בצורה טובה מבחינה עסקית ושיווקית, ודואגים לקבל ביקורות טובות. לאחר ההכשרה, בסוף קורס מנעולנות תקבלו בהצלחה וביושר תעודה ורישיון מנעולן, שתצטרכו לחדש אותו אחת לכמה זמן. משך הלימודים: משך הקורס יכול להשתנות, אך רובם נע בין מספר שבועות לחודשיים.

 

תנאי הקבלה לקורס:

  • גיל 21 ומעלה (ברוב המוסדות).
  • עבר פלילי נקי עם תעודת יושר מהמשטרה.
  • בוגרי 12 שנות לימוד (במוסדות מסוימים אף בגרות מלאה).

 

לסיכום

קורסים טכניים ומקצועיים מבוקשים היום בשנת 2024, בעקבות צורך קיים בשוק העבודה. במאמר זה קיבלתם המלצות על 2 קורסים ששווה להכיר, במידה והתעניינתם בררו עוד פרטים והבינו אם מקצועות אלו יכולים להתאים לכם. בהצלחה!

קורסים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים