מתי נשתמש בניסור בטון?

ניסור בטון זו פעולה חשובה והכרחית במרבית אתרי הבנייה כיום, וגם במרבית המקרים בהם אנשים פרטיים מעוניינים לשפץ את ביתם. הסיבה לכך היא שהבנייה החדשה בישראל, בין אם מדובר בבנייני מגורים ובין אם מדובר בבניינים שמשמים לעסקים ולמסחר, היא בנייה שמשלבת כמויות רבות של בטון בתוכה. באילו מקרים תצטרכו להזמין שירותי ניסור בטון?

 

למה בכלל צריך ניסור בטון?

כפי שהזכרנו קודם לכן, הבנייה בישראל מתאפיינת בשימוש נרחב בבטון – על מנת לשמור על חוזק ועמידות של הבניינים. אמנם בניינים אלו אכן יציבים וחזקים יותר מהבתים שנבנו פעם, אך החיסרון של שיטת בנייה זו הוא שעל מנת לשפץ את הבית יהיה צורך בשימוש בכלי ניסור בטון.

הטכנולוגיה של ימינו מאפשרת לבצע עבודות ניסור וחיתוך בבטון בצורה מדויקת וחכמה יותר מבעבר, בעזרת שיטת הניסור הנפוצה ביותר בה משתמשים בישראל – שיטת היהלום. זו אמנם שיטה נפוצה וחכמה יותר, אך היא כרוכה בסיכונים לא מעטים לאיש המקצוע ובדיוק רב – כך שיש לשכור שירותים אלו רק מאיש מקצוע מקצועי.

 

שימושים של ניסור בטון

מרבית הפעולות שנדרשות לבצע במהלך שיפוץ הבית, יידרשו להיעשות באמצעות ניסור בטון – במיוחד אם מדובר בבניין שנבנה בעשורים האחרונים. בין השימושים הנפוצים של ניסור בטון תוכלו למצוא:

  • פתיחת פתח לדלת חדשה בבית, או הרחבת הפתח של דלת קיימת בבית.
    ● פתיחת פתח לחלון חדש בבית, או הרחבת הפתח של חלון שקיים בבית.
    ● ניסור או קידוח של ממ"ד שיש בבית (כולל חדר שמשמש כממ"ד).
    ● ניסור רצפת בטון.
    ● ניסור של קירות בטון או שבירה של קיר בטון (מרבית הקירות בבניינים שנבנו בעשורים האחרונים מכילים כמות רבה של בטון, כך שמדובר בשימוש חשוב ומרכזי שיש לניסור בטון).
    ● ניסור של חומה או גדר שעשויות מבטון.
    ● ניסור של מרפסות ופרגולות שעשויות בטון.

 

רק מחברה מקצועית ואמינה

אין ספק שניסור בטון זו פעולה הכרחית וחשובה כאשר עומדים בפני שיפוץ של דירה. עם זאת, למרות הפופולריות של השיטה – ניסור בטון יש לבצע רק באמצעות חברה אמינה ומקצועית, שדרכה תוכלו להיות בטוחים שהעבודה נעשית בצורה הטובה והאיכותית ביותר.

ניסור בטון נעשה באמצעות כלים כבדים וחדים, כך שמדובר בעבודה סיכון גבוה עבור בעל המקצוע. עליו להיות מספיק אחראי ומיומן, כדי לבצע את העבודה בצורה בטיחותית – ומבלי להתפשר על האיכות והדיוק שנדרשים בעבודה מסוג זה. עקב הסיכון שיש בעבודה, על בעל המקצוע להידרש להכשרה מקצועית ומקיפה בטרם יוכל להציע את שירותיו לציבור.

לכן, חשוב לשכור את שירותיה של חברת ניסור בטון אמינה ומקצועית. על מנת לקבל הצעת מחיר מחברה כזו, דרכה תוכלו להיות שקטים ורגועים, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://www.a-designer.co.il.

ניסור בטון

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים