מתי שעון יד יכול להיות מוגזים מידי בעיצוב? כל התשובות

לאחרונה אנו שמים לב לגברים ונשים שמסתובבים להם ברחבי העולם עם שעוני יד מוגזמים. כאלו שגורמים להם להיראות מוזר מאוד. בהתחלה חשבנו שמדובר בנפילה רגעית של אדם אחד או שניים, אך עם הזמן הבנו שמדובר בתופעה. החלטנו לצאת ולחקור אותה באופן מעמיק כדי לאפשר לאחרים להבין מתי שעון היד שלהם יכול להיות מוגזם. אם אתם חושבים שאתם לוקחים חלק בתופעה מבלי לשים לב, כדאי שתקראו את השורות הבאות בעיון רב.

 

המצב ה – 1 שבו שעון יד יכול להיות מוגזם: כאשר יש שילוב צבעים צעקני

קוראים יקרים, אם יש לכם שעון יד שיש בו שילוב צבעים צעקני, אתם צריכים להניח אותו מיד במגירה ולצאת בחיפוש אחר שעון חדש. אם אינכם בטוחים מה זה אומר "צעקני", אנחנו כאן כדי להציג בפניכם את ההגדרה של המושג. צעקני הכוונה לצבעים עזים מאוד או זוהרים. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי למשל בשעון זוהר בחושך. שכן, במצבים כאלה, הצבעים הם זוהרים ביותר.

שעון יד לגבר

המצב ה – 2 שבו שעון יד יכול להיות מוגזם: כאשר המסך גדול מידי

אם יש לכם שעון יד לגבר עם מסך גדול מאוד, אתם כנראה בחרתם בו מסיבה מסוימת. המחקר שערכנו בנושא העלה כי נשים וגברים רבים רוכשים שעונים חכמים עם מסך גדול כדי שהם יוכלו להשתמש בו במקסימום נוחות. הרי זה ידוע ששימוש במכשיר כלשהו עם מסך גדול מקל על הראייה ועל ההקשה. אנחנו כאן כדי להגיד לכם שמסך גדול שמור למחשבים ופלאפונים. תימנעו מרכישה של שעון עם מסך גדול מידי. שכן, אנשים עשויים לראות אותו לפני שהם רואים אתכם.

 

המצב ה – 3 שבו שעון יד יכול להיות מוגזם: כאשר יש רצועה עבה מידי

אי אפשר להתעלם מהטרנד הלא ברור שפוקד חלק מעונדי השעונים. מדובר בטרנד שכולל רצועה עבה מאוד של השעון. אנחנו מוכרחים להגיד שבחיים לא יהיה לנו חלק בדבר כזה ולא רק בגלל המראה, אלא גם בגלל הנוחות. אין לנו מושג איך אנשים מסוגלים ללכת עם שעון בעל רצועה עבה שכזו. בכל אופן, מדובר במראה מוגזם למדי שגורם לשעון להיראות מוזר ביותר.

שעון יד לגבר

טיפ לבחירה נכונה של שעון יד

אם אתם רוצים להיות בטוחים שיש לכם שעון יד שאינו מוגזם, כדאי שתדעו שיש טיפ פשוט שיאפשר לכם לבחור נכון. ההמלצה שלנו היא פשוט להתייעץ עם מומחה מטעם החנות. אם מדובר בחנות ווירטואלית, כדאי שתדעו שתמיד אפשר לשלוח את הקישור לאחרים ולשאול לדעתם. אנחנו למשל שולחים את הקישור לאנשים הבאים:

  • בת זוג
  • חברים
  • אחים

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מתי שעון יד יכול להיות מוגזם מידי בעיצוב שלו. כעת, נותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולצאת עם שעון בסיסי.

שעון יד לגבר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים