למדו אילו סוגי גשרים לשיניים יש וכמה הם עולים

בשביל להשיג את החיוך המושלם, שיחמיא לנו, יבליט את היופי שלנו ויעניק לנו את הביטחון העצמי הגבוהה ביותר – לעיתים יש צורך בגשר וביישור שיניים. למזלנו, כיום קיימות לא מעט אופציות עבור יישור שיניים, ובמאמר זה נספר לכם עליהן.

 

מה הוא גשר לשיניים?

גשר לשיניים הוא פתרון חדשני לבעיות אורתודנטיות, המשלב טכניקות שקיימות כבר שנים רבות יחד עם חידושים טכנולוגיים שונים. הגשר מפעיל לחץ מתמשך על השיניים במשך תקופה ארוכה ובעצם משנה את המנח שלהם ומביט אותן למנח הנכון עד ששקע השן הגרמי משנה את הצורה שלו והמנשך הופך לתקין. הגשר מורכב מסמכים, חוטי קשת, טבעות אורתודנטיות, גומיות, הקשרים, טבעות גומי ולעיתים גם קפיצים.

גשר שיניים

אילו סוגי גשרים לשיניים יש?

במידה ויש לכם צורך בגשר עבור יישור שיניים, חשוב שתכירו את האופציות המובילות והשכיחות ביותר בשוק. הכרה של האפשרויות הקיימות תעזור לכם להחליט מה יהיה הכי טוב עבורכם, ותוכלו להתייעץ עם הרופא או הרופאה שלכם ולהבין מהם על מה הם ממליצים לסיטואציה המיוחדת שלכם. להלן האפשרויות:

 

גשר קלאסי

העשוי סמכים מפלדה, קרמיקה או פלסטיק שיכולים להיות בצבע של השן עצמה או מעט שקופים. הבחירה בסמכי פלסטיק היא אמנם בחירה מטעמי אסתטיקה אך היא יכולה להוביל להכתמה ודהייה של הסמכים עד לסוף הטיפול ויותר מכך, לגרום לחיכוך יתר על המידה בין הסמכים עצמם והחוט – וזה יכול להוביל לכך שהטיפול יתארך ויהיה ממושך יותר ופחו אפקטיבי ומהיר. מחיר טיפול זה ינוע בין 6,000-14,000 ש״ח.

 

גשר שקוף

יישור שיניים שקוף הוא הדבר החם ביותר כיום בעולם האורתודנטי. מדובר בתהליך הכולל את כל האספקטים של יישור שיניים בעזרת גשר רגיל – מבלי כל החסרונות של גשר רגיל.

יישור שיניים עם גשר שקוף מעניק לנו את תחושת הביטחון בהסתובבות עם גשר במשך כל חודשי הטיפול, מאפשר לנו לחייך מבלי להתבייש, ומעניק לנו מראה אלגנטי ולא גורע מהיופי שלו – כל זאת מבלי להתפשר על תוצאות שהן פחות ממצוינות ולהבטיח איכות גבוהה. כמה עולה גשר שקוף – מחיר טיפול מתקדם זה ינוע בין 15,000-22,000 ש״ח.

 

גשר פנימי

גשר מסמכים לשוניים, (או גשר פנימי) הינו גשר העשוי סמכים הפונים אל צד הלשון, פנימה, ומודבקים בצד הפנימי של השיניים. הגשר הנסתר מאפשר למטופל לקבל את הטיפול באופן נסתר שאינו נראה לעין. מחירו נע בין 20,000 – 40,000 ש״ח

 

גשר זעיר

גשר זעיר (או גשר מיני) הוא אלטרנטיבה קטנה ועדינה יותר במראה שלה, אך היא אינה מתאימה לכולם – וצריך להתייעץ עם הרופא שלכם בכדי להבין האם היא אופציה עבורכם.

 

לסיכום

כיום, ישנם לא מעט אופציות עבור מי שצריך לבצע יישור שיניים, בין אם בגיל צעיר או מבוגר. התייעצו עם איש מקצוע והבינו איזו אופציה תתאים לכם ותעניק לכם את החיוך המושלם.

גשרים דנטליים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים