לבחור נכון: כך מוצאים סטודיו לבוק בת מצווה

כל נערה שחוגגת את בת המצווה שלה, מגלה דרך הבוק את החיבור המיוחד לגיל, למשאלות הלב ולמעמד המיוחד. הוא המזכרת האישית מיום שמוקדש רק לה והוא צריך להיות מלא בכיף, הנאה וחופש. אז כיצד מוצאים סטודיו לבת מצווה שיפיק בוודאות את הבוק המושלם? כיצד לדעת שהצילומים ייערכו במצב רוח טוב ואנרגיה המוסיפים לחוויה? האם ניתן לדעת מראש מהי רמת הניסיון והמקצועיות של הסטודיו? כך בוחרים נכון:

 

בחירה בסטודיו מנוסה בצילומי בת מצווה

צילומי בת המצווה נערכים באופן שונה מצילומים אחרים כמו צילומי מגזין ואופנה, צילומי משפחה, חתן כלה וכד'. צילומי משפחה למשל, הם מאוד תוססים וצבעוניים, צריכים להביע את התא המשפחתי בדרך מעניינת. צילומי חתן כלה הם עניין רומנטי ולכן הם אומנותיים אך גם מאוד תשוקתיים. צילומי בוק בת מצווה הם לא אלה ולא אלה ולכן צריך לצאת מנקודת הנחה שלא כל סטודיו לצילום בהכרח מתאים גם לצילומים אלה.

מקום צילום מקצועי

 

מגוון רקעים, תלבושות ואקססוריז

בוק בת המצווה מתקיים תוך ביצוע מקביל של צילומי פנים וחוץ. כשהצילומים הם במקום פנימי, אפשר להשתמש ברקעים מיוחדים, תלבושות, אביזרים ועוד. חשוב שהסטודיו יכיל אביזרים שכאלה ומכל טוב, כדי שיהיה מגוון שאפשר להישען עליו. בנוסף, על הצלם או הצלמת להיות מסוגלים לבצע צילומים מתאימים בשימוש כל האביזרים תוך ביצוע משחקי תאורה, קומפוזיציות, היתוליות, חיתוכים ועוד.

 

מחיר הוגן ותמורה איכותית ללא פשרות

בעידן שלנו אין קל יותר מלפתוח סטודיו וללחוץ על כפתור הצילום, מה שיאפשר לסטודיו שעובד כך לגבות סכום מגוחך למדי. אם תחפשו את הסטודיו על פי מחיר זול, קיים סיכוי גבוה שהתוצאה לא תעמוד בציפיות שלכם. במצב שכזה, תגלו מהר מאוד שהצלמ/ת לא מנוסים מספיק, לא צילמו באופן מחמיא, הבוק באיכות נמוכה והתוצאה הסופית שטחית למדי. לכן בנושא המזכרת החשובה מהמעמד, רצוי לא להתפשר ולהשקיע בסטודיו איכותי יותר.

 

האם כדאי לחפש סטודיו שמבצע צילומי חוץ בלבד?

לא מעט צלמים וצלמות מקצועיים בתחילת דרכם מצלמים בחוץ, משום שאין להם עדיין סטודיו. מצד שני, לא מעט צלמים וצלמות פועלים בסטודיו, משום שהם נמשכים יותר לצילומי פנים. לכן חשוב לקבל תיק עבודות מהסטודיו, שמשקף גם תמונות חוץ וגם תמונות פנים. מדובר על סוגי צילום המתבצעים מבחינה מקצועית באופן שונה לחלוטין וכל אחד מהם דורש מומחיות משלו.

 

תחושת נוחות

הצילום המקצועי יכול לגרום לנערה להילחץ ולחשוש באופן טבעי ולכן חשוב שהסטודיו יעורר בה תחושה נוחה ויחדיר בה ביטחון. הם גם יעזרו לתמונות להפוך לאיכותיות יותר. אם הסטודיו נעים ומזמין, כולל תא הלבשה, פינות ישיבה, פינת קפה, שטח גדול ונעים – כיף יותר להימצא בו ובטח למשך מספר שעות. גם גמישות הצלמים חשובה וככל שהם יזרמו יותר עם הנערה ורצונותיה, כך החוויה תהיה מהנה מאוד.

 

והחשוב מכל: המלצות

מובן שרצוי לקבל המלצה בכל פעם שפונים לגורם מקצועי כלשהו, אך בצילומי בוק בת מצווה באופן מיוחד, רצוי לקבל המלצות למקום שבו הרקעים, הסט, התלבושות, האקססוריז והרעיונות היו מעולים, שהצוות בסטודיו היה שירותי ונעים ושהוא המשיך להיות כזה גם בשלב התיקונים.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים