למה צריך עורך דין בקניית ומכירת דירה?

כאשר אנו בוחרים עו״ד מקצועי לענייני נדל״ן ומקרקעין יש לכך יתרונות רבים החל מהתהליך הראשוני לבדיקת הנכס ועד לקידום המשא ומתן לטובת האינטרס שלנו וסגירת העסקה המשתלמת עבורנו. במאמר הבא נסביר מדוע אתם צריכים עו״ד לעסקה הבאה שלכם.

 

ליווי צמוד ואמין לאורך העסקה

כאשר אנו מצרפים עו״ד לתהליך קנייה או מכירה של דירה אנו בעצם שוכרים עוזר אשר מלווה את העסקה שלנו לכל אורכה. קיימות עסקאות מסובכות יותר אשר דורשות מאיתנו יותר בין אם בירוקרטיה, משא ומתן ממושך, בדיקות של המבנה ועוד. כאשר מלווה אותנו עו״ד הוא מבין את כל שלבי העסקה וידע להוביל ולנהל אותה מתחילתה ועד סופה.

 

תהליך ראשוני

לפני קנייה או מכירה של הדירה בפועל וחתימה על הסכם המכר קיימים שלבים רבים אשר מבטיחים לנו את איכות ואמינות העסקה. בין אם בירורים על הקונה או המוכר של הנכס, בדיקות של הנכס, השבחה של הנכס ועוד.

כל אלו הן בדיקות שיחסכו לנו כסף רב ובעיקר כאב ראש כאשר נגלה עליהם בדיעבד. עו״ד מבצע עבורנו את כל התהליך הראשוני והבסיסי ביותר בכל הנוגע לנכס ולמעורבים בעסקה. ניתן לקרוא אודות התהליך באתר של עו״ד ליאת פייגל.

 

איך לבחור עו״ד מקצועי

בחירת עו״ד מומחה צריכה להיעשות לאחר כמה בדיקות אשר יוכיחו שהוא יתרום רבות לעסקה. אנו יכולים לבקש מעו״ד להעניק לנו רשימת לקוחות שעבדו אתו ויכולים להמליץ על טיב העבודה שלו והצלחת העסקה. דבר חשוב נוסף הוא וותק אשר יעזור לנו לדעת אודות הניסיון המקצועי של עו״ד.

 

קידום המשא ומתן לטובת אינטרס הלקוח

עו״ד מקצועי וחד הוא בעל חוש עסקי נכון ויכול לתרום לנו רבות בעסקת נדלן מוצלחת. בעסקאות מהסוג הזה כסף רב מונח על הכף וחשוב שנצליח לחסוך ככל האפשר בקניית דירה או להגדיל את הרווח בעת מכירה של דירה. עו״ד מומחה בענייני נדל״ן עבר עשרות או מאות של משאי ומתן, עם השנים הוא השתפשף ולמד כיצד לקרוא את הלקוחות ולקדם את העסקה לטובת האינטרס של הלקוח.

 

תכנון מס

בעסקאות גדולות כמו עסקאות נדל״ן ובמדינה כמו שלנו חוקי המס הם מורכבים ואת רובם איננו מבינים או מכירים. לעיתים קרובות בעסקאות קנייה ומכירה איננו מחשבים נכון את הוצאות המס ומופתעים בסיום העסקה כאשר חלק נכבד מהכסף הולך לצרכי מס. עו״ד מקצועי יעזור לנו לתכנן את כל הוצאות המס בטרם סגירת העסקה דבר שיעזור לנו להחליט על כדאיות העסקה.

לסיכום, הבחירה בבעל מקצוע בהחלט תשפר כל דבר שתבחרו לעשות בין אם נגרות ובין אם עסקת נדל״ן שבה כסף רב מעורב. על מנת שעו״ד אכן ישפר לכם את עסקת המכירה או הקנייה עליכם לבחור בעו״ד מומחה בתחום עיסוקו.

קנייה ומכירה של דירה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים