עיצוב הפנים מעולם לא היה נגיש יותר – 5 דרכים לעיצוב המטבח

רבים מאיתנו שוהים חלק נכבד מחיי היום יום במטבח הביתי. עבודה במטבח מעוצב היא לא כמו עבודה במטבח לא מעוצב ולא מתוכנן. עיצוב פנים נותן את הטאצ' העיצובי למטבח אך יחד עם זאת, הוא גם נותן מענה לחלוקה הפנימית בחלל המטבח. גם אתם יכולים ליהנות ממטבח מעוצב טוב יותר. כאן ריכזנו עבורכם מספר דרכים לעיצוב המטבח בצורה טובה ונעימה. מוזמנים להכיר חלק מהדרכים הרבות הקיימות.

 

תאורה במטבח

יכול להיות לכם מטבח חלומי ומעוצב, אך ללא תאורה מספיקה, היופי לא ניבט. תאורה מתאימה לחלל המטבח יכולה להפוך את המטבח שלכם, ממטבח חשוך ולא מזמין, למטבח פעיל נעים ומזמין. תוכלו לרכוש גופי תאורה במחירים לא גבוהים ולקבל מראה מטבח אחר. בסופו של דבר, התאורה במטבח משפיעה על נראות המטבח הכוללת וחבל להזניח אותה.

 

גוונים מתאימים

תוכלו לבחור מגוון גדול של מטבחים מדהימים מעוצבים בצבעים שונים. יחד עם זאת, חשוב לא להתפזר בבחירת הצבעים למטבח. אין טעם להכניס במטבח מספר רב של גוונים. העדיפו מספר גוונים תואמים. העדיפו גוון בהיר שייתן אור בעיניים ותחושת מרחב מזמין. בבחירת צבע בהיר חשוב לוודא שהוא פרקטי לניקוי, קל לנקות אותו ומצד שני, הוא גם לא מבליט שריטות ופגמים אפשריים בשל שימוש לא נכון בארונות המטבח (כמו טריקת דלת פעם אחר פעם).

 

אקססוריז למטבח

אם בעבר המילה אקססוריז למטבח, יצרה תחושה של חוסר בהירות, הרי שהיום כולם מבינים כי הוספה של עציץ חי וירוק במטבח, מעניקה תחושה של חמימות, התחדשות וביתיות נעימה. דאגו לשלב עציצי ירק, אתם יכולים לבחור כאלו מפלסטיק או חיים. מפות, תמונות לקיר ווילונות מתאימים גם יוסיפו לאווירה.

 

התאמה למכשירים הקיימים

שילוב של מכשיר חשמל בתוך ארון, יוצרת תחושה של חשיבה על כל פרט (מה שנכון נכון!). אם המטבח שלכם הוא לא גדול במיוחד, העדיפו לשלב את התנור, המיקרוגל ואפילו את המקרר, בתוך ארונות המטבח המובנים. כל המראה העיצובי המתקבל יהיה גדלו יותר.

 

שדרוג ארונות המטבח

אם אתם לא מתכוונים להחליף את ארונות המטבח אך הן לא מתאימות לעיצוב הכללי של המטבח, באפשרותכם לעשות זאת באמצעות החלפת דלתות תואמות. גם אם מחליפים רק את דלת המטבח, המראה העיצובי המתקבל יכול להיות מושלם. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי קל למצוא מטבחים מדהימים במחירי מבצע לא יקרים, כך ניתן בקלות להחליף מטבח וליהנות מכל הטוב הנלווה לארונות מטבח חדשים.

 

לסיכום

עיצוב מטבח יכול להתבצע באמצאות שדרוש של הארונות, התאורה, הריהוט במטבח או אפילו על ידי הוספת אקססוריז למטבח כמו עציץ חי, וילונות, מפות, תמונות אומנותיות ועוד. האפשרויות הן מגוונות, לכם נשאר רק לבחור את המתאים לכם.

מטבח כפרי

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים